OUL om 2 timer

**kathrine**

Elsker forumet
Gleder meg så til og se lille huleboeren igjen. Må inrømme at jeg nesten har vært våken i hele natt for jeg er så nysgjerrig på om det er en liten jente eller gutt :) Og siden jeg er så nysgjerrig så hadde det jo vært typisk hvis babyen ikke vil vise seg fram :)

Og blir spennende og se hva de kommer fram til ang termin. Har 3 ulike terminer så får se hva de kommer fram til idag :) Men regner med det blir en desemberbaby istedenfor januar. Tror ikke jeg klarer og knipe igjen helt til januar :)

Da var OUL overstått :-) Babyen lå og turna noe veldig rundt så var ikke lett for jordmor og få målt det hun skulle. Har morkaka liggende foran og langt nede på magen, så den lå i veien så fikk ikke sett om det var jente eller gutt. Skal på kontroller og ul hver 4 uke fram til fødselen, og de skal sjekke morkaka hver gang for og se om den flytter seg ikke. Flytter den seg ikke riktig vei, blir det nok keisersnitt dessverre. Så satser på at den flytter seg, og at de kan se om det er jente eller gutt neste gang :-)

Last edited:
Lykke til :D Så spennende!! :D

Masse lykke te!!:) blir spennande å sjå seinare då på oppdateringo! ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Lykke til, håper din skatt er mer villig til å vise seg frem enn min, hehe :D

<3 29.12.14 <3

Lykke til!

Lykke til:-) tirsdag i neste uke skal jeg endelig få se babyen og forhåpentligvis se kjønnet:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Håper på oppdatering! :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Gleder meg så til og se lille huleboeren igjen. Må inrømme at jeg nesten har vært våken i hele natt for jeg er så nysgjerrig på om det er en liten jente eller gutt :-) Og siden jeg er så nysgjerrig så hadde det jo vært typisk hvis babyen ikke vil vise seg fram :-)

Og blir spennende og se hva de kommer fram til ang termin. Har 3 ulike terminer så får se hva de kommer fram til idag :-) Men regner med det blir en desemberbaby istedenfor januar. Tror ikke jeg klarer og knipe igjen helt til januar :-)

Hvordan gikk det på OUL? :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Så bra, gratulerer med friskt barn. Krysser fingrene for at morkaken flytter seg :D

<3 29.12.14 <3

Back
Topp