Oul imorgen!

Så fryktelig. Det er det største marerittet. Ta vare på hverandre. Mange klemmer
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Vil nødig sende dårlig nytt her men må få det ut i tillegg til å si ha det til dere.
Fordi det gikk dessverre ikke som vi håpet og fikk beskjedet man ikke ønsker på ultralyd idag. Fostret hadde utviklingsavvik og hjertet slo ikke lenger. De kunne ikke se så mye mer enn det, og nå er vi på sykehuset der jeg skal bli inlagt og satt igang for at få den ut, plus ta prøver for at muligens finne ut hva som gått galt.
Jeg er fryktelig lei meg, men håper det beste for dere andre, masse tillykke til dere og deres små!

Så forferdelig trist å lese :( håper der går forholdsvis bra med dere og at dere får gode svar på sykehuset. Sender varme klemmer <3
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Huff så grusomt å lese. Får helt vondt i meg. Sender deg mange styrkeklemmer.
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Vil nødig sende dårlig nytt her men må få det ut i tillegg til å si ha det til dere.
Fordi det gikk dessverre ikke som vi håpet og fikk beskjedet man ikke ønsker på ultralyd idag. Fostret hadde utviklingsavvik og hjertet slo ikke lenger. De kunne ikke se så mye mer enn det, og nå er vi på sykehuset der jeg skal bli inlagt og satt igang for at få den ut, plus ta prøver for at muligens finne ut hva som gått galt.
Jeg er fryktelig lei meg, men håper det beste for dere andre, masse tillykke til dere og deres små!
Huff det var så utrolig trist å lese [emoji173] [emoji25]
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Sender deg en lang og god trøsteklem i denne vonde tiden. :-( ble så trist av å lese dette! Skal selv på OUL i dag og har hatt en søvnløs natt. For som du sier; man har ingen garantier for at alt er bra med den lille der inne. Lykke til videre til dere! Håper dere kommer dere styrket gjennom dette og at spiren er frisk og fin neste gang!!
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Sender deg en STOR klem! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
  • Liker
Reactions: JGJ
:Heartred ord blir så fattige. Det var veldig trist å lese. Ta vare på hverandre og bruk dem dere har rundt dere. *klem*
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Takk for alle fine ord, dere er herlige <3 Det er fortsatt utrolig vondt men har vel funnet meg litt i det. Gråter masse og kommer til å bruke god tid på å komme meg, men det går nok på et vis.
Håper ingen mer inne her må oppleve noe slikt, at dere snart for kose med de små nurkene <3
 
Ånei, det var jo ikke sånn det skulle gå :( Håper dere får litt mer forklaring på hva som kan ha gått galt slik at dere forhåpentligvis kan slå dere til ro med det og prøve igjen.
 
Back
Topp