Oul imorgen!

JGJ

Blir kjent med forumet
Nå er jeg såå spent dere! Oul imorgen kl 10 og jeg grugleder meg! Er det gutt eller jente, er den frisk? Hva om noe er galt? :O Bekymrer meg ikke så veldig til vanlig, men nå akkurat før det er dags får jeg helt hetta, haha! Var helt lik siste gang også, og det gikk ju fint, så satser på det nå med :D
 
Helt naturlig med de bekymringene! Og så blir du mest sannsynlig så glad og letta etterpå :) Lykke til :)
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Bare gled deg, det er så herlig å se, og få vite litt :D lykke til
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Har også oul i morgen og deler de samme tankene. Gjorde det med førstemann også. Masse lykke til i morgen [emoji173]
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Skal også på OUL i morgen - og har akkurat de samme tankene og følelsene rundt det. Krysser fingrene for friske barn på oss alle
Masse lykke til :D !!
 
Lykke til! :) Vi var i går- og fikk se en sprellende liten og frisk gutt! Ikke bekymre deg, prøv å glede deg og nyt det at du skal få titte litt på mageboeren din! :)
 
Takk dere for alle lykke ønsker! Og godt å høre man ikke er alene om litt blandede tanker. Har ju ventet i en liten evighet og nå er det så nær!
Lykke til dere andre som skal også! :D
 
Vil nødig sende dårlig nytt her men må få det ut i tillegg til å si ha det til dere.
Fordi det gikk dessverre ikke som vi håpet og fikk beskjedet man ikke ønsker på ultralyd idag. Fostret hadde utviklingsavvik og hjertet slo ikke lenger. De kunne ikke se så mye mer enn det, og nå er vi på sykehuset der jeg skal bli inlagt og satt igang for at få den ut, plus ta prøver for at muligens finne ut hva som gått galt.
Jeg er fryktelig lei meg, men håper det beste for dere andre, masse tillykke til dere og deres små!
 
<3 ord blir fattige i en slik situasjon :( Føler med deg. Håper du har mye støtte rundt deg <3
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Så forferdelig trist å lese :( sender mange varme tanker og klemmer til dere <3
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Det var grusomt å lese.... :(
Føler såååå med deg.... var igjennom akkorat det samme i uke 18 i sommer. Veldig godt at di tar diverse prøver å kanskje finner årsaken til hvorfor det gikk galt. Sender deg mange gode tanker og lykke til vidre :Heartred
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Så utrolig leit :-( mange gode varme klemmer sendes i tankene til deg <3
 
  • Liker
Reactions: JGJ
Back
Topp