OUL i uke?

Fra uke 17 til 20 er normalt. Skal selv når jeg er 19 uker. Forrige svangerskap fikk jeg innkalling i uke 21... det var litt sent syntes jeg.

Da kommer vel jeg til å få veldig seint fordi legen ikke sender henvisning før på mandag :/

20+4 her.. Veldig seint..
Men rekner med jeg blir flyttet endel tilbake så vi får se :)

19 uker etter menstermin. I følge tidlig ultralyd vil jeg være 19 + 5

18+5 her :)

Hei! :) jeg er nå 16+2 har enda ikke fått innkalling til ul. Selvom legen sendte inn rundt uke 12. Er det bare jeg som er utålmodig ? :P dette er min første så er veldig spent! :D

jeg har fått i uke 19+1

Men dere må huske at det nå har hvert både jul og nyttår og alle de som er 17-19 uker i denne tiden skal ha OUL før oss.. Å det kan skape litt ekstra venting :)

Mirell: hvor langt er du på vei nå? :)

Trodde kanskje en fikk innkallingen noen uker i forveien.. Da blir det sikkert ikke ul på meg før nærmere uke 20. :)

Hei! :) jeg er nå 16+2 har enda ikke fått innkalling til ul. Selvom legen sendte inn rundt uke 12. Er det bare jeg som er utålmodig ? :p dette er min første så er veldig spent! :D
kanskje du skal ringe å høre med sykehuset om dem har fått henvisning ? Skal ikke ta så lang tid

Blir i uke 19 hos meg og

17+4 her, men så ble jeg satt tilbake nesten en uke etter at den var bestilt så hadde jo ifølge min ganske nøyaktige menstermin blitt rett over uke 18. Helt ok begge deler synes jeg er så spent på kjønnet!!:D

Uke 19 =)

Back
Topp