Oul i uke 20?

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Fikk brev med innkallelsen i dag. Har fått time når jeg tror jeg er 20+2. Er ikke det litt sent?
Flere som skal såpass seint?

Jeg fikk først time for oul når jeg var i uke 23 + noe, ringte sykehuset for å høre om det stemte noe det ikke gjorde så nå skal jeg når jeg er 19+4 ( eller 20+1 viss termindato beregnet ved privat ul stemmer)

Fikk også time uke 23, men ringte og fikk ny time uke 19:). Som jordmora sa"en spik spenna gærn feil". Hehe

Her på sykehuset vil de helst ha uke 19-20. Vet ikke hvorfor.

Leste hele innkallelsen på nytt. Og der står det at på vårt sykehus vil de ta Oul ca uke 18. Ca uke 18 må jo da bety +- et par uker.
Leser om flere som har fått i uke 20-21, så det går vel greit. Blir bare innmari lenge å vente.
Må sjekke opp om mannen er hjemme den dagen da. Han jobber borte annenhver uke, og vil jo ha han med.

Her er det også uke 19 som er vanlig. Jeg skal når jeg er 19+2. Tror jeg var i uke 20 sist for da måtte jeg flytte timen siden jeg var bortreist på kurs.

Skal i uke 20+1 :)

Jeg fikk først i uke 20, men så ble terminen flyttet en måned tilbake og jeg måtte be om ny time. Da fikk jeg uke 18.
Jeg spurte hva som var vanlig og da sa de uke 18-22.

Satt opp i uke 19+4. Synes det er fryyyyktelig lenge til...

Jeg har heller ikke fått før uke 20. Men av den grunn at legen glemte å sende inn papirene mine... !!

Back
Topp