OUL i dag, sykt nervøs og lurer på kjønn

Oyoy, så her lever dere i spenningen enda.. Skal dere tilbake eller blir dere å leve i spenningen?

Skal tilbake den 19. Ettersom det brått ble en babyball, så må vi tilbake og bare dobbeltsjekke hjertet, selv om ho følte ho fikk sjekket. Men ho vil være på den sikre siden, så kunne vi sjekke kjønn samtidig[emoji1][emoji1360]
 
Bebis er frisk og fin, men lå som en liten ball, så må tilbake en gang til bare for å dobbeltsjekke alle hjertekamrene, men hun kunne ikke se noe galt[emoji4] Kunne heller ikke se noen guttetiss, men turte ikke si jente. Så vi får vente en uke til[emoji23]

En sånn real luring du også ja. Det er mange luringer her i klubben tydeligvis. Min skulle jo ikke vært her i det hele tatt liksom ...:hilarious::p Hun var ikke helt samarbeidsvillig heller. Viste gladelig fram Fiffi, men bortsett fra det tok det tid å ta mål, og jordmor måtte knuffe og puffe litt fordi armer og bein lå i veien.
 
En sånn real luring du også ja. Det er mange luringer her i klubben tydeligvis. Min skulle jo ikke vært her i det hele tatt liksom ...:hilarious::p Hun var ikke helt samarbeidsvillig heller. Viste gladelig fram Fiffi, men bortsett fra det tok det tid å ta mål, og jordmor måtte knuffe og puffe litt fordi armer og bein lå i veien.

Ja det er mange luringer i gruppa her[emoji28] Så godt å høre det er fler som sleit litt med målene[emoji23]
 
Her var hun heller ikke så interessert i å vise fram mer enn nødvendig, men nok til at de etterhvert fikk tatt alle mål. Så fra to vinkler at det var ei jente, veldig godt å få det bekreftet :love7
 
Må være noe som går... litt godt at det ikke bare er min som er ulydig

Mange her inne! Var på nippet til at jeg måtte tilbake også, hun var sånn hos Lundring 13+0 óg, men han har jo god erfaring med pøbler :p
 
Back
Topp