OUL i dag, sykt nervøs og lurer på kjønn

sarahandrea

Flørter med forumet
Jeg vet vel egentlig at det er liv og bra inni magen her, men blir så nervøs allikevel[emoji85] Hadde en UL for ett par uker siden fordi legen ikke fant hjertelyd, alt var bra. Men vi kunne ikke se kjønn fordi lille var lit sjenert[emoji28]

Er det flere her som fikk vite kjønn på OUL? Har liksom inntrykk av at de er litt gniene på det å fortelle kjønn?[emoji848]
 
Jeg vet vel egentlig at det er liv og bra inni magen her, men blir så nervøs allikevel[emoji85] Hadde en UL for ett par uker siden fordi legen ikke fant hjertelyd, alt var bra. Men vi kunne ikke se kjønn fordi lille var lit sjenert[emoji28]

Er det flere her som fikk vite kjønn på OUL? Har liksom inntrykk av at de er litt gniene på det å fortelle kjønn?[emoji848]
Fikk vite på oul med storebror :)
 
Håper å finne det ut om ca 1 time. Er på vei til OUL nå :)

Er egentlig litt nervøs selv for jeg har ikke kjent så mye liv. Men iflg tul så har jeg morkaken foran.
 
Håper å finne det ut om ca 1 time. Er på vei til OUL nå :)

Er egentlig litt nervøs selv for jeg har ikke kjent så mye liv. Men iflg tul så har jeg morkaken foran.

Da er du en time tidligere enn meg![emoji7] lykke til! Jeg hadde morkake foran sist, og kjente liv mye senere enn denne gangen. Så jeg er spent på hvor den ligger nå[emoji28]
 
De to jeg har har vist seg villig frem, så jordmor har egentlig ikke trengt å si noe. :p

Har oul kl 1430 i dag, og jeg går ikke ut av rommet før jeg vet hvem jeg blir poket av! :D
 
De to jeg har har vist seg villig frem, så jordmor har egentlig ikke trengt å si noe. :p

Har oul kl 1430 i dag, og jeg går ikke ut av rommet før jeg vet hvem jeg blir poket av! :D

Så stas at det er mange som har i dag! Blir spennende å høre i kveld da jo[emoji1] Lykke til[emoji8]

Jeg vil heller ikke gå ut av det rommet før jeg vet kjønn[emoji23]
 
Lykke til! Når har du time?
Hun spurte kjapt om vi ville vite her, så det var jo bankers og lett å se, enda hun ligger litt godt gjemt langt ned.
 
Masse lykke til! Forstår godt du er nervøs, er det selv selv om jeg og kjenner liv. Mitt inntrykk fra tidligere er at de har fokus på helse også kommer kjønn i andre rekke. Men si ifra at du ønsker å vite om de ser det!
 
Nå er jeg skikkelig spent på dine vegne, straks ferdig tenker jeg (selv var jeg inne i ca 45 min). Woop woop!
 
Fælt så mange av disse august babyene som ikke vil vise seg frem ordentlig :p
 
Jeg vet vel egentlig at det er liv og bra inni magen her, men blir så nervøs allikevel[emoji85] Hadde en UL for ett par uker siden fordi legen ikke fant hjertelyd, alt var bra. Men vi kunne ikke se kjønn fordi lille var lit sjenert[emoji28]

Er det flere her som fikk vite kjønn på OUL? Har liksom inntrykk av at de er litt gniene på det å fortelle kjønn?[emoji848]
Jeg var på oul i uke 18 og vi fikk vite kjønn med engang. Hun spurte oss om ville vite det eller ikke.
 
Bebis er frisk og fin, men lå som en liten ball, så må tilbake en gang til bare for å dobbeltsjekke alle hjertekamrene, men hun kunne ikke se noe galt[emoji4] Kunne heller ikke se noen guttetiss, men turte ikke si jente. Så vi får vente en uke til[emoji23]

Må være noe som går... litt godt at det ikke bare er min som er ulydig
 
Back
Topp