Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at det ikke bare er jegHer vil de ha det, men gjennomfører selvsagt oul om det er glemt igjen hjemme. Jeg glemte det nemlig nå.
Takk fot svar! Får se om jeg rekker å hente det før oul-timen.Sniker
Du skal helst ha det med. Skal egentlig ha det med deg i veska til en hver tid tilfelle noe skjer
Den var lur. Har det bare i en vanlig plastmappa nå, med da ta det jo så stor plass!Kan tipse om at Tanum selger noen ganske små plastmapper som passer fint i de fleste vesker - det synes jeg gjør det litt enklere å ta med papirene rundt omkring!
Sånn her ser de ut (bilde fra annen nettside siden Tanum ikke har bilde på sin)
De er bittelitt større enn en sånn vanlig konvolutt, sånn ca.
Nei Ikke i Bergen hvertfall.Men har man med urinprøve dit?
NeiMen har man med urinprøve dit?
Du kan alltids prøve å stille spørsmål, men kommer an på hva du lurer på egentlig.Sikkert teit spørsmål, men spør nå likevel Er det innafor å spørre jordmoren på OUL om litt diverse man lurer på? Eller er tiden forbeholdt undersøkelsen og at de har strenge tidsrammer å forholde seg til?
Kan man f.eks fylle ut farskapserklering på OUL?
Takk! Nettopp dette jeg lurte påDu kan alltids prøve å stille spørsmål, men kommer an på hva du lurer på egentlig.
Det er sjelden noe ekstra tid på OUL som er en medisinsk undersøkelse hvor de går grundig gjennom babyen. Det er ikke en vanlig JM-time og jeg vil ikke tro at du får fylt ut farskapserklæringen der, men selvfølgelig kan det skje likevel.
Ville heller tatt det på en vanlig kontroll med din egen JM senere