Oul-helsekort?

Ajam

Flørter med forumet
Desemberskatter 2016
Januarlykke 2020
Har dere hatt med helsekortet på oul?

Mener å huske at de ikke brukte det forrigje svangerskap, men ble plutselig usikker...

Har lagt det igjen hjemme og skal ikke hjem før oul i morgen egentlig.
 
Her vil de ha det, men gjennomfører selvsagt oul om det er glemt igjen hjemme. Jeg glemte det nemlig nå. :hilarious:
 
Sniker


Du skal helst ha det med. Skal egentlig ha det med deg i veska til en hver tid tilfelle noe skjer
 
Jeg ble ikke spurt om det. Fikk et ark med all info på som jeg fikk beskjed om å ta med til neste kontroll hos faste jordmor.
 
Jeg endte opp med å kjøre hjem og hent det før oul. Etter oul fylte hun inn på helsekortet i tillegg til et eget skjemaet.
 
Jeg har lagt mitt i en bitteliten plastpose med lukkefunksjon fra IKEA, og lagt det i innerlommen i veska. Hvis ikke hadde jeg garantert glemt det på alle framtidige kontroller. :p
 
Sikkert teit spørsmål, men spør nå likevel ;) Er det innafor å spørre jordmoren på OUL om litt diverse man lurer på? :angelic: Eller er tiden forbeholdt undersøkelsen og at de har strenge tidsrammer å forholde seg til?

Kan man f.eks fylle ut farskapserklering på OUL? :)
 
Sikkert teit spørsmål, men spør nå likevel ;) Er det innafor å spørre jordmoren på OUL om litt diverse man lurer på? :angelic: Eller er tiden forbeholdt undersøkelsen og at de har strenge tidsrammer å forholde seg til?

Kan man f.eks fylle ut farskapserklering på OUL? :)
Du kan alltids prøve å stille spørsmål, men kommer an på hva du lurer på egentlig.
Det er sjelden noe ekstra tid på OUL som er en medisinsk undersøkelse hvor de går grundig gjennom babyen. Det er ikke en vanlig JM-time og jeg vil ikke tro at du får fylt ut farskapserklæringen der, men selvfølgelig kan det skje likevel.
Ville heller tatt det på en vanlig kontroll med din egen JM senere
 
Du kan alltids prøve å stille spørsmål, men kommer an på hva du lurer på egentlig.
Det er sjelden noe ekstra tid på OUL som er en medisinsk undersøkelse hvor de går grundig gjennom babyen. Det er ikke en vanlig JM-time og jeg vil ikke tro at du får fylt ut farskapserklæringen der, men selvfølgelig kan det skje likevel.
Ville heller tatt det på en vanlig kontroll med din egen JM senere
Takk! Nettopp dette jeg lurte på :)
 
Back
Topp