Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var veldig merkelig!!Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Ville nesten ringt og hørt om det var en skrivefeil. Evt, byttet time. Blir jo veldig sent og spesielt om man har barn fra før også. 
Men henvises i morgen.
Jepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIVHeia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.

Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Men i alle dager… jeg tror nok at jeg ringer inn å høre om å få det da barna er i bhg… for en «pining» det nå være å vente helt til KVART OVER ÅTTE PÅ KVELDEN for å se lille.. som om vi ikke venter nok liksomJepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIV![]()

I vårt tilfelle med null mulighet for barnevakt, så er jeg nødt til å dra alene uansett hvis jeg ikke kan få time da barna er i bhg.. så jeg håper jeg får endra det..Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.
Kan det hende de legger det til kvelden, slik at fedrene har større sjanse til å kunne være med? Skjønner godt at du synes det er for sent!![]()
Helsenorge*Ja. Ble henvist til OTUL igår, og etter 4 timer fikk jeg først innkallelse til OTUL og et minutt senere innkallelse til OUL på helenorge![]()