Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var veldig merkelig!! Ville nesten ringt og hørt om det var en skrivefeil. Evt, byttet time. Blir jo veldig sent og spesielt om man har barn fra før også.Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Jepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIVHeia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Men i alle dager… jeg tror nok at jeg ringer inn å høre om å få det da barna er i bhg… for en «pining» det nå være å vente helt til KVART OVER ÅTTE PÅ KVELDEN for å se lille.. som om vi ikke venter nok liksomJepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIV
I vårt tilfelle med null mulighet for barnevakt, så er jeg nødt til å dra alene uansett hvis jeg ikke kan få time da barna er i bhg.. så jeg håper jeg får endra det..Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.
Kan det hende de legger det til kvelden, slik at fedrene har større sjanse til å kunne være med? Skjønner godt at du synes det er for sent!
Helsenorge*Ja. Ble henvist til OTUL igår, og etter 4 timer fikk jeg først innkallelse til OTUL og et minutt senere innkallelse til OUL på helenorge