OUL, har dere fått innkalling?

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.

Heia! Fikk innkalling i dag til OUL… 6.desember kl !!!!20:15!!! Er dette normalt? Synes det var uhorvelig seint, det er jo tre kvarter før jeg legger meg liksom.. hører til SIV hvis det har noe å si.
Oi, det var veldig merkelig!! :wideyed: Ville nesten ringt og hørt om det var en skrivefeil. Evt, byttet time. Blir jo veldig sent og spesielt om man har barn fra før også. :shy:

Ikke fått innkalling til otul en gang :laughing021 Men henvises i morgen.

Men en venninne fikk time 1915 på Bærum :confused005

Ikke fått nei, men jeg har aldri vært borti ultralyd på kvelden (og jeg har hatt mange!). Spesielt å sette opp time så seint. :wideyed:

Jepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIV :hilarious:

Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.
Kan det hende de legger det til kvelden, slik at fedrene har større sjanse til å kunne være med? Skjønner godt at du synes det er for sent! o_O

Jepp! Jeg fikk min OTUL 19.30 og fikk OUL 04. Desember til samme tidspunkt. Synes det var veldig sent selv. Hører også til SIV :hilarious:
Men i alle dager… jeg tror nok at jeg ringer inn å høre om å få det da barna er i bhg… for en «pining» det nå være å vente helt til KVART OVER ÅTTE PÅ KVELDEN for å se lille.. som om vi ikke venter nok liksom:woot:

Jeg har fått innkalling 13. desember kl 08:05 om morgenen.
Kan det hende de legger det til kvelden, slik at fedrene har større sjanse til å kunne være med? Skjønner godt at du synes det er for sent! o_O
I vårt tilfelle med null mulighet for barnevakt, så er jeg nødt til å dra alene uansett hvis jeg ikke kan få time da barna er i bhg.. så jeg håper jeg får endra det..

Ja, du kan sikkert få flytta timen. Er jo avhengig av barnevakt vi også hvis mannen skal få blitt med, så litt kjedelig sånn sett. Men heldigvis ordner nok det seg for vår del. Men blir fort trøtt selv, så det er minus det og :hilarious:

Jeg hadde time 20.15 på toul. Syntes å det var litt spesielt. Men ettersom jeg ikke har barn fra før, så gikk det bra.

Har ikke fått, men høres rart ut med time så seint på kveld. Ring de å hør om det er en feil eller evt bytte tidspunkt om mulig :)

Veldig vanlig med kveldstime om det er stor pågang, da åpnes det for kveldspoliklinikk, slik at vi får time innenfor perioden vi skal ha time :) Jeg har jobbet ved Fostermedisinsk poliklinikk:)

Ja. Ble henvist til OTUL igår, og etter 4 timer fikk jeg først innkallelse til OTUL og et minutt senere innkallelse til OUL på helenorge :happy:

Ikke heeelt. Men når jeg fikk bekreftelse på fødeplass så fikk jeg beskjed om at jeg vil få time til ultralyd i uke 51 ❤️

Håper jeg kan få på/etter otul, for er bortreist et par dager i uke 18, så da kan jeg si i fra om det da. men om twinsa vokser som de har gjort til nå så er de uke 17ish da, så satser på oul siste uke før jul kanskje.

Hm, ja det var sent. Men det er vel fordi det er da de har kapasitet da? Selv har jeg fått time kl 08.00 på morgenen - så kan jo virke som de har lange dager
Men det er kanskje mulig å spørre om å bytte dersom det ikke passer?

Fått time helt i slutten av uke 18, på et sykehus to timer unna det som egentlig er «mitt» sykehus. Kjempe tungvint med to stk i turnus. Må ta fri en hel dag bare for å dra på ultralyd. Er dog verdt det, men unødvendig når vi har sykehus i samme by som vi bor i.

Back
Topp