OUL - dobbelt guttekrutt!

Hurra for to perfekte, velskapte guttebabyer som vi fikk se på oul i dag! :Heartblue:Heartblue

Fikk ny termin 30 aug, så er visst plutselig 19+5 i dag i stedet for 18+5 som jeg egentlig trodde :)

Herlig! Gratulerer! Jeg fikk også termin 30.8, men skal være 19+4 i dag. Mange forskjellige måter å regne varighet på svangerskap på de forskjellige sykehusene;)

Gratulerer så mye med to små guttebabyer :)
Er så spent på egen OUL om en uke, hvilket kjønn og ikke minst hvor mange det er der inne er jeg veldig spent på :p

Gratulerer igjen :)

Så herlig med to velskapte gutter!! :D Og tenk å få slippe ventetiden med en hel uke!! Hurra :D
Er de eneggede forroesten??

Tusen takk for alle gratulasjoner! :D

Så herlig med to velskapte gutter!! :D Og tenk å få slippe ventetiden med en hel uke!! Hurra :D
Er de eneggede forroesten??

Hehe, siden det er tvillinger forbereder vi oss på fødsel en eller annen gang mellom slutten av juli og slutten av august uansett, så at terminen ble flyttet spiller egentlig ikke så stor rolle :p Men er gøy å være lengre på vei da! :D

Guttene ligger i hver sin fosterpose og har hver sin morkake, så de kan være både eneggede og toeggede :) Håper vi får vite det ved fødselen, hvis ikke tar vi nok en DNA-test :)

Tusen takk for alle gratulasjoner! :D

Hehe, siden det er tvillinger forbereder vi oss på fødsel en eller annen gang mellom slutten av juli og slutten av august uansett, så at terminen ble flyttet spiller egentlig ikke så stor rolle :p Men er gøy å være lengre på vei da! :D

Guttene ligger i hver sin fosterpose og har hver sin morkake, så de kan være både eneggede og toeggede :) Håper vi får vite det ved fødselen, hvis ikke tar vi nok en DNA-test :)

Det sier du nå, men mot slutten kan en uke føles som et år :P

Gratulerer så masse med to friske fine gutter!

Som Augustfrua sa tidligere så regner de nok litt forskjellig på de forskjellige sykehusene på hvor langt man er kommet. Jeg fikk også termin 30.august, men ifølge gyn er jeg 19+2 i dag....

Men det er jo ikke det viktigste! Gratulerer igjen!

Å så koselig med to gutter. :):)

Har du veldig uregelmessig syklus siden du synes det var greit å få terminen flyttet så mye? Spør fordi jeg ser så mange som er glad for å få terminen flyttet, mens jeg som er sikker på min hadde kaldkvelt jordmora dersom hun prøvde å flytte terminen min en uke...

Back
Topp