Jeg er så skuffet... Skulle hatt OUL idag men sykehuset ringte at det ble avlyst pga syk lege. Skjønner at folk kan bli syke... Men når jeg er redd og i et risikosvangerskap og ber om ny time fort så har de ikke ny time å gi meg... Så skuffet at tårene presser på... De sa de hadde en frist på meg til 28feb så de hadde god tid... Hallo... Årh... Synes ikkenoe om dette nå... Jeg bikker uke 19 denne uka så må jeg risikere å vente over 3uker evt...
Vet ikke hva jeg skal gjøre... De skulle ringe meg opp igjen når de visste noe... Dager??? Hvem vet... D årlig oppfølging denne gangen.. Og synd de ikke forstår det. Jeg har mistet i uke 22 før... Og selv om jeg har fått barn ettertid så sitter frykten i... Og det tærer på...
Vet ikke hva jeg skal gjøre... De skulle ringe meg opp igjen når de visste noe... Dager??? Hvem vet... D årlig oppfølging denne gangen.. Og synd de ikke forstår det. Jeg har mistet i uke 22 før... Og selv om jeg har fått barn ettertid så sitter frykten i... Og det tærer på...

Sier som flere over her, ring daglig/ofte til de gir deg time før. Lykke til