Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ville jeg ringt legen og sjekka om alt var i orden med innsending av papirer til sykehuset.. Høres muffens ut..!Hakke fått innkalling enda
Har ikke vært på oul enda, men var på privat ul i dag 16+3. Skal ikke på oul før i uke 20. Alt så fint ut og hun trodde det var jente, men får sikkert bekrefta eller avkrefta dette på oul hvis babyen er litt mer samarbeidsvillig da. Vis vedlegget 194476
Skal på sykehuset på mandag da, så hører med de daDa ville jeg ringt legen og sjekka om alt var i orden med innsending av papirer til sykehuset.. Høres muffens ut..!
Fått forhørt deg ang UL?Skal på sykehuset på mandag da, så hører med de da
Jeg hadde ikke klart å vente til fødsel, jeg hadde vært så utålmodig på å få vite at jeg hadde betalt for privat ultralydDen lille var litt kamerasky og la seg godt til med ryggen til, hendene til ansiktet og beina under haka.. Jordmor trodde kanskje det var ei lita jente, men kunne ikke si sikkert. Da er det bare å vente til februar og få hilse på lille gullet
Vis vedlegget 195537
Jeg hadde ikke klart å vente til fødsel, jeg hadde vært så utålmodig på å få vite at jeg hadde betalt for privat ultralyd
Smart hvis du kan spare på det jaSkal til England på besøk i oktober ( må reise mens jeg kan ) så tenkte å bestille tine til ul der mye billigere enn her i Norge
Smart hvis du kan spare på det ja
Den lille var litt kamerasky og la seg godt til med ryggen til, hendene til ansiktet og beina under haka.. Jordmor trodde kanskje det var ei lita jente, men kunne ikke si sikkert. Da er det bare å vente til februar og få hilse på lille gullet
Vis vedlegget 195537