Oul ❤️

Har ikke vært på oul enda, men var på privat ul i dag 16+3. Skal ikke på oul før i uke 20. Alt så fint ut og hun trodde det var jente, men får sikkert bekrefta eller avkrefta dette på oul hvis babyen er litt mer samarbeidsvillig da. ImageUploadedByBV Forum1472748156.322398.jpg
 
Den lille var litt kamerasky og la seg godt til med ryggen til, hendene til ansiktet og beina under haka.. Jordmor trodde kanskje det var ei lita jente, men kunne ikke si sikkert. Da er det bare å vente til februar og få hilse på lille gullet
image.jpeg
 
Den lille var litt kamerasky og la seg godt til med ryggen til, hendene til ansiktet og beina under haka.. Jordmor trodde kanskje det var ei lita jente, men kunne ikke si sikkert. Da er det bare å vente til februar og få hilse på lille gullet
Vis vedlegget 195537
Jeg hadde ikke klart å vente til fødsel, jeg hadde vært så utålmodig på å få vite at jeg hadde betalt for privat ultralyd :p
 
Jeg hadde ikke klart å vente til fødsel, jeg hadde vært så utålmodig på å få vite at jeg hadde betalt for privat ultralyd :p

Skal til England på besøk i oktober ( må reise mens jeg kan ) så tenkte å bestille tine til ul der :) mye billigere enn her i Norge
 
Da har jeg å sambo vært på oul og vi venter ei lita jenta :) alt var bra med lille var spretten og viste oss ansiktet sitt var så spennende å se lille er så glad for at storesøster får ei lita søster :)
 
Den lille var litt kamerasky og la seg godt til med ryggen til, hendene til ansiktet og beina under haka.. Jordmor trodde kanskje det var ei lita jente, men kunne ikke si sikkert. Da er det bare å vente til februar og få hilse på lille gullet
Vis vedlegget 195537

Da var ny time i England bestilt til uke 25, så da ser de forhåpentligvis om det er ei lita prinsesse eller en prins
 
ImageUploadedByBV Forum1473414742.412826.jpg


Da har vi vært på oul og tittet på gutten vår :)
Flyttet fram 3 dager så ny termin er 3. Februar. Fikk spørsmål om jeg ville komme tilbake på onsdag da de skal ha opplæring og trenger babyer å titte på. Takket selvfølgelig ja :) så da skal vi få hilse på han igjen <3
 
Fikk se en perfekt liten gutt på oul i dag!! Så ufattelig deilig!! :):) Lykkelig!!! Fortsatt termin den 14.februar!!
d8919e8f2c7b2a157c120e41a7ed0570
 
Back
Topp