Oul ❤️

HappyHippie87

Betatt av forumet
Kanskje vi skulle hatt en tråd her hvor man forteller om ultralyden og evt legger ut bilde:) nå begynner det å nærme seg for mange her ser jeg :)
 
Det hadde vært koselig :) kan du ikke spørre moderator om hun vil legge denne på topp da?:)
 
Så kjekt :) jeg er ferdig med det :(
 
Hvordan gikk det ?
Gikk veldig fint det. Man kom inn til jordmor som fylte inn masse info på dataen. Så fikk man sette seg i stolen. Dra opp genser og bukse ned litt. Så får man mye gelé på magen som er kaldt. Ettet det får man se fosteret og alle målinger begynner. Om babyen ligger dårlig til får man kanskje litt saft for å få babyen til å bevege på seg
 
Gikk veldig fint det. Man kom inn til jordmor som fylte inn masse info på dataen. Så fikk man sette seg i stolen. Dra opp genser og bukse ned litt. Så får man mye gelé på magen som er kaldt. Ettet det får man se fosteret og alle målinger begynner. Om babyen ligger dårlig til får man kanskje litt saft for å få babyen til å bevege på seg
Fikk du vite hva det er du har i magen ?
 
Tenkte mest med denne tråden at man kan når man har vært på oul at man kan fortelle her hvordan det gikk og evt legge ved bilde om ønskelig :) sånn at det blir samlet... Er jo så gøy å følge med på og det nærmer seg for mange nå :)
 
0295bbd7a2cfdbcabc2c62398f4bdc6c

Oul i dag, visste jeg kom til å bli stilt ein del tilbake pga ustabil mens (det så vi på tul). Fikk sett alt vi egentlig trengte, men ble tilbudt en ny time om tre uker, som vi takket gladelig ja til(fikk heller ingen bra bilder denne gangen) :) alt var i skjønneste orden, og det var ein liten prins som gjemte seg inni magen ❤ termin flyttet fra 29.1 til mellom 7.2 og 10.2, skulle ta eksakte mål neste gang.
 
Var på oul i går. Sist gruet jeg meg veldig, og det viste seg at jeg hadde god grunn til. Denne gangen har jeg ikke gjort annet enn å glede meg :) Vi måtte vente 45 minutter over tiden før vi kom inn. Så kikket hun og forklarte alt fra topp til tå, veldig detaljert. Jeg var så utålmodig og ville bare vite om alt var bra, og det var det❤️ Lille var veldig fotogen, viste seg frem fra alle vinkler, og var aktiv og slo og sparket som en gal. Hun slet med å få tatt mål av lårbenet, men etter mye om og men fikk hun tatt målene, og de var helt fine. Lille ville ikke spre bena med en gang, men etter litt romstering klarte jordmor å se at lille hadde "pung og tut" :p Så vi venter en liten frisk herremann❤️ImageUploadedByBV Forum1472713924.442943.jpg
 
Veeeeldig aktiv turner inne i magen i dag. Boksa,hoppa og spratt rundt omtrent under hele ultralyden var en heeelt nyutdannet/under utdanning som tok ul. Var litt usikker på kjønn men trodde jente. Så kom erfaren lege inn og bekrefta jente her er bilder av både fot,hånd og baby termin 1. februar så holder meg her hos dere
 
Back
Topp