HappyHippie87
Betatt av forumet
Kanskje vi skulle hatt en tråd her hvor man forteller om ultralyden og evt legger ut bilde nå begynner det å nærme seg for mange her ser jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send pm til en av moderatoreneHvordan spør jeg om det ?
Ferdig med ul?Så kjekt jeg er ferdig med det
Ja så ikke lengre det å se frem tilFerdig med ul?
Hvordan gikk det ?Ja så ikke lengre det å se frem til
Gikk veldig fint det. Man kom inn til jordmor som fylte inn masse info på dataen. Så fikk man sette seg i stolen. Dra opp genser og bukse ned litt. Så får man mye gelé på magen som er kaldt. Ettet det får man se fosteret og alle målinger begynner. Om babyen ligger dårlig til får man kanskje litt saft for å få babyen til å bevege på segHvordan gikk det ?
Fikk du vite hva det er du har i magen ?Gikk veldig fint det. Man kom inn til jordmor som fylte inn masse info på dataen. Så fikk man sette seg i stolen. Dra opp genser og bukse ned litt. Så får man mye gelé på magen som er kaldt. Ettet det får man se fosteret og alle målinger begynner. Om babyen ligger dårlig til får man kanskje litt saft for å få babyen til å bevege på seg
Ja en liten jente men ikke alltid man klarer å se det på ultralyd her har den lille jenten fått navn alleredeFikk du vite hva det er du har i magen ?
Så koselig gratulererJa en liten jente men ikke alltid man klarer å se det på ultralyd her har den lille jenten fått navn allerede
TakkSå koselig gratulerer