*MaRgArItA*
Forumet er livet
Er det greit å bruke otrivin når man er gravid?[8|]
Sambo peser så mye med at det MÅ jeg ikke bruke.....[:)]
Sambo peser så mye med at det MÅ jeg ikke bruke.....[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Kristin~
tror det går bra, men hvis du er usikker kan du jo prøve saltvannsoppløsning for å se om det hjelper først..
ORIGINAL: lettliva
ORIGINAL: *MaRgArItA*
tror det går bra, men hvis du er usikker kan du jo prøve saltvannsoppløsning for å se om det hjelper først..
Det hjelper ikke i det hele tatt på meg, har prøvd!![:)]
Jeg tror ikke selv heller at det har noe å si, men måtte bare høre.. tror gubben er litt vell overbeskyttende[:)]
mannen min er også sånn...han sender meg sånt morsk blikk når jeg tar frem nesesprayen. Men jeg HATER å være tett i nesa.
Saltvann hjelper ikke på meg heller...kun nesespray. Jeg bruker ikke otrivin - men rhinox. Syns den er bedre..svir ikke sånn.
Det hjelper ikke i det hele tatt på meg, har prøvd!![:)]
Jeg tror ikke selv heller at det har noe å si, men måtte bare høre.. tror gubben er litt vell overbeskyttende[:)]
mannen min er også sånn...han sender meg sånt morsk blikk når jeg tar frem nesesprayen. Men jeg HATER å være tett i nesa.
Saltvann hjelper ikke på meg heller...kun nesespray. Jeg bruker ikke otrivin - men rhinox. Syns den er bedre..svir ikke sånn.
Akkurat som meg, klarer ikke være tett i nesa, det er det værste som finns!![:)] Jeg får sniffe litt i smug...hehe[:D]
hehe,...det gjør faktisk jeg og ...hihi.
Jeg har en flaske i veska..og en ved senga..da er jeg liksom sikker..[;)]