Ostehøvel

3-4. En og en. Klarer ikke å bruke ostehøvel på hvitost som har blitt brukt på brunost for eks.

Fire :oops:

To I daglig bruk, én til myk gräddost og én som skjærefjøl veldig tynne skriver.

Har 3 på kjøkkenet og 3 finere :p
Den som er i brukt oppbevares på benken og vaskes når vi setter på oppvaskmaskinen, så annenhver dag ca

Vi har en og vasker den etter bruk vær gang;)

Har vel ca 3. En favoritt og de andre brukes når favoritten er til vask :)

Har 3, hives inn i maskinen når den settes på.

Har 2, men bruker bare den ene og den vaskes når jeg vasker opp og det gjør jeg jo 1-2 ganger om dagen.

Har ein. Vaskar den etter bruk. Den har treskaft, så eg puttar den ikkje i maskina, det tar jo uansett ca tre sekund å vaske den.

Har 4! 2 er like og det er de som brukes oftest... Oppvaskmaskinen går hver dag så da slenges den oppi da(som regel:P )

Vi har 1, vasker i maskin etter bruk. Blir sjeldent brukt siden vi ofte kjøper ferdig oppskjært jarlsberg :p

Har 2. Vaskes etter hvert bruk, selvsagt! :-)

Har 2, vaskes etter bruk, hadde vært døden om noe stivnet ost skulle havnet på skiva her i huset :p

Har to ostehøvler, den ene er en soleklar favoritt :-P Kjøper alltid gulost som er ferdig oppskåret, så når den blir brukt på brunosten går den rett i oppvaskemaskinen :-)

Har tre typer. To må vaskes for hånd og den siste tåler maskin. En er til brunost og de to andre til hvitost :) Vasker dem ved behov.

Har 3stk.. De går i oppvasken etter bruk :)

Back
Topp