Ser dessverre ikke noe på denne. Men det var jo noe der tidligere, så du har kanskje hatt en liten kjemisk graviditetEg mase føle eg men blir ikke klok. Flere som ser strek?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ikke noe på denne. Men det var jo noe der tidligere, så du har kanskje hatt en liten kjemisk graviditetEg mase føle eg men blir ikke klok. Flere som ser strek?

Eg ser lika tydelig som i gårSer dessverre ikke noe på denne. Men det var jo noe der tidligere, så du har kanskje hatt en liten kjemisk graviditet![]()
Fikk denne nå i dag, 13 eller 12dpo. Er de
Har du forsøkt en annen test?Fikk denne nå i dag, 13 eller 12dpo. Er den ikke altfor svak? Kjemisk?![]()
Fikk sterkere strek med mindre drikking, men og positiv test i går etter en del drikkingJeg spurte chat om det og da fikk jeg beskjed om å ikke drikke en time før, holde med hydrert men ikke drikke mye - og holde meg minst 2-4 timer.
Selv har jeg opplevd at når LH først er på topp er ikke konsentrasjonen på urinen så viktig