Synes det ser ut som det er en begynnende strek her!Dere som er vane med tester ka ser dere her?
Spennende!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser ut som det er en begynnende strek her!Dere som er vane med tester ka ser dere her?
Spennende!Fekk 2 like tester og tok en på vann for å se forskjell men en må ha ekstremt streksyn så vurdere digital for orke ikke å vente.Synes det ser ut som det er en begynnende strek her!Spennende!
Metode-testene er kjent for å slå ut svakt og sent, så du ville nok fått en mye tydeligere strek på en annen test. Så det kan godt hende det vil slå ut på digital! Men de digitale koster jo litt mer, så det er jo smak og behag hvor lenge man vil vente med å ta det for ikke å fyre det av for tidlig.Fekk 2 like tester og tok en på vann for å se forskjell men en må ha ekstremt streksyn så vurdere digital for orke ikke å vente.
Ja er liksom det. Er usikker på kor långt eg er i tilfelle for syklusen har vært rar.Metode-testene er kjent for å slå ut svakt og sent, så du ville nok fått en mye tydeligere strek på en annen test. Så det kan godt hende det vil slå ut på digital! Men de digitale koster jo litt mer, så det er jo smak og behag hvor lenge man vil vente med å ta det for ikke å fyre det av for tidlig.
En veldig svak skygge. Er det metode tidlig test? De er iallfall litt mindre sensitive enn andre tidlig tester.Dere som er vane med tester ka ser dere her?
Ja er metode sin. Står 10 på den. Har kjøpt clearblue som vise + eller -. Er den bedre?En veldig svak skygge. Er det metode tidlig test? De er iallfall litt mindre sensitive enn andre tidlig tester.
Jeg synes den er bedre, har også sett at flere har fått positiv på den med super svake streker på babyplan sine for eksempel, og samtidig hatt negative fra metode sine.Ja er metode sin. Står 10 på den. Har kjøpt clearblue som vise + eller -. Er den bedre?
Jeg synes disse ser fine ut, disse stripsene er ikke ment for å måle økning så jeg ville bedt om blodprøve på hcg med to dagers mellomrom - så får du mer ro i kroppen også.Aldri vært gravid før så dette er mine første positive tester, men jeg synes de ser litt svake ut når jeg ser andres tester på samme tid. Hva tror dere? Den øverste er enten 11 eller 12 dpo (litt usikker på EL), den nederste er tatt i dag 15 eller 16 dpo. Brystvortene mine har vært superømme, men etter at jeg tok test i dag har de selvfølgelig blitt nesten helt uømme. Vet jo det kan variere men kjenner angstnivået steg noe veldig
Får ta ein clearblue å se ka den viseJeg synes den er bedre, har også sett at flere har fått positiv på den med super svake streker på babyplan sine for eksempel, og samtidig hatt negative fra metode sine.
Ja, oppdater oss da! Lykke til, krysser fingrene for degFår ta ein clearblue å se ka den vise
De blir definitivt svakere om man drikker en del, det er min opplevelse iallfallAltså, er det meg eller er det testene? Jeg har nå de tre siste dagene tester for eggløsning, og testene er så svake at de ikke kan registreres i premom engang! Det har jeg ikke opplevd før. Er på dag 12 i dag, har tidligere fått positiv på dag 13, 15, 18 og 19, så spriker en del. Har det noe med vanninntak å gjøre? Må jeg tørste meg for å få bedre utslag på testene?
Den va negativ men e forsatt veldig tidlig ennå i tilfelle så tar nok om et par dagar bare for å vær sikker på resultatJa, oppdater oss da! Lykke til, krysser fingrene for deg![]()
Får prøve å unngå å drikke på formiddagen daDe blir definitivt svakere om man drikker en del, det er min opplevelse iallfall

Jeg spurte chat om det og da fikk jeg beskjed om å ikke drikke en time før, holde med hydrert men ikke drikke mye - og holde meg minst 2-4 timer.Får prøve å unngå å drikke på formiddagen da![]()