Arctic_mom
Flørter med forumet
Jeg ser hva du mener, men ser ikke noe farge enda. 7dpo er veldig tidlig da (men skjønner at du har testet allerede
)
Blir spennende å se de neste dagene
)Blir spennende å se de neste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
)
Jeg ser en god økning! Den første er jo størknet. Det er også forskjell på mengde fargestoff i testene.Føler fargestoffet enten er svakt, eller så går det fryktelig sakte..
Øverste er 12 dpo og den andre nå i kveld 15dpo.

Jeg ser strek!Vis vedlegget 477002
Er vel ikke bare jeg som ser en svak strek?
Jeg ser!Vis vedlegget 477002
Ser absolutt. Tok du bilde etter den var ferdig trukket?Vis vedlegget 477002
Hvor lenge må jeg vente for det?Ser absolutt. Tok du bilde etter den var ferdig trukket?
Bare tenkte til det var mer hvitt enn rosa på resten av området derHvor lenge må jeg vente for det?![]()
Men så absolutt en strek.Jeg synes denne streken ser rosa utPositiv eller skyggestrek? Eller bare umulig å vite ennå? Aldri testet før menstruasjon før. Det andre bildet er tatt over de 5 minuttene, men da var ikke alt rundt rosa så følte det ble tydeligere.
Positiv! 
Ser mye sterkere ut enn skyggestrek! Og rosaPositiv eller skyggestrek? Eller bare umulig å vite ennå? Aldri testet før menstruasjon før. Det andre bildet er tatt over de 5 minuttene, men da var ikke alt rundt rosa så følte det ble tydeligere.

Jeg synes denne streken ser rosa utPositiv!
![]()
Åå så gøy! Håper! når er det vits å ta ny test?Ser mye sterkere ut enn skyggestrek! Og rosa![]()
Sikkert ikke før i morgen, men vet jeg hadde testet i kveldÅå så gøy! Håper! når er det vits å ta ny test?

Enig i denne, hadde garantert ryket på 1 i kveld, om ikke 2Sikkert ikke før i morgen, men vet jeg hadde testet i kveld![]()