Oss testetøser imellom

Min aller første positive graviditetstest var på en slik. Jeg måtte også åpne den for å se ordentlig. Min var svakere enn din, men viste seg å være positiv! Så jeg vil tro du er gravid :joyful:
Hmm, den er helt negativ når jeg ser gjennom plastdekselet. Men virker ikke streken veldig rar? For vid, som om den ikke har tørket på rett måte liksom? Var din også sånn?

Hmm, den er helt negativ når jeg ser gjennom plastdekselet. Men virker ikke streken veldig rar? For vid, som om den ikke har tørket på rett måte liksom? Var din også sånn?
Her er bilde av min. Som du ser, er den mye svakere enn din, og kanskje litt vanskelig å vurdere tykkelsen på :pompus:

Vedlegg

• IMG_9493.jpeg
    IMG_9493.jpeg
    104,3 KB · Visninger: 44
Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Synes det er litt vanskelig å se gjennom det plastdekselet, synes den så helt blenda ut. Da jeg åpnet den, etter tiden vel å merke, skimtet jeg noe. Vanskelig å se om det er noe feil med testen, ikke tørket på riktig måte? Er for bredt på en måte. Eller om det er noe? Er 9 eller 10dpo.
Ser at det er en strek selv om den ble rar. Har du flere tester? Her er min, jeg var da 13 DPO. De er jo veldig svake de testene
IMG_6662.jpeg

Noen som har erfaring med RFSU tidligtest? Synes det er litt vanskelig å se gjennom det plastdekselet, synes den så helt blenda ut. Da jeg åpnet den, etter tiden vel å merke, skimtet jeg noe. Vanskelig å se om det er noe feil med testen, ikke tørket på riktig måte? Er for bredt på en måte. Eller om det er noe? Er 9 eller 10dpo.
Jeg ser strek. Her var min da jeg var 13-14 dpo. Digital slo ut 1-2 uker.
IMG_8469.jpeg

Vanlig test fra make sure var selvsagt helt negativ i dag. Var testen fra i går da definitivt defekt, eller kan en tidligtest vise noe supersvakt og vanlig test være negativ dagen etter? Er 10dpo

Vedlegg

• IMG_9622.png
    IMG_9622.png
    950 KB · Visninger: 69
Vanlig test fra make sure var selvsagt helt negativ i dag. Var testen fra i går da definitivt defekt, eller kan en tidligtest vise noe supersvakt og vanlig test være negativ dagen etter? Er 10dpo
Ja, det kan absolutt skje. Skal være ganske sterk økning for å vise det

Lot. nr. på MakeSure-testen din synes ikke på bildet. Har vært mye dårlig fargestoff i MakeSure i det siste, så det er ikke sikkert den testen er helt til å stole på heller. Er en tråd her et sted om hvilke nummer som er dårlige. Sjekk om du har en av dem! Men uansett, kan det ta litt tid fra første utslag på tidligtest til første utslag på vanlig test, ja.

att.VN3HSgbFpdMv7Z2GIGmBnvmtzIAPjoBe_en5V0XTtiA.jpeg
Noen som ser? Fikk denne på babyplan tidligstav i dag, 10dpo. Leser at de kan gi en del skygger. Streken kom ganske raskt, men er jo veldig svak.

Vedlegg

• att.ejy6UUs-UARSgNfSxHFs4Nqjl-TSVn2CONqctLv0EQw.jpeg
    att.ejy6UUs-UARSgNfSxHFs4Nqjl-TSVn2CONqctLv0EQw.jpeg
    54,8 KB · Visninger: 48
Den er hvertfall helt positiv for meg. Eneste som «bekymrer» meg er ekstremt svak strek mtp at jeg har ikm i morgen. Men jeg følte et behov for å oppdatere her
IMG_0852.jpeg

Det syntes eg og, men negativ test frå Metode i dag:confused005
Hmm har du en til fra babyplan? Når jeg testet i fjor opplevde jeg at babyplan sin faktisk slo ut litt senere enn test strimmel. Så hvis du fikk svak strek der i går er det rart at metode sin ikke slo ut? Virket liksom for sterk til å kun være skygge

Back
Topp