Oss testetøser imellom

Da tolket vi det likt :happy:

Tok en ny nå klokken 1, synes den så mer negativ ut mulig toppen var tidligere i morges?
Får legge inn aksjer i dag for sikkerhetsskyld, også fortsette testing for å se virkelig en berg og dalbane dette når man ikke kjenner syklusen sin!
Lurt! Hvor raskt steg det fram til testen i går? Mulig toppen var på morgenkvisten? Lurt å teste videre just in case ja :D

Lurt! Hvor raskt steg det fram til testen i går? Mulig toppen var på morgenkvisten? Lurt å teste videre just in case ja :D
Her ser du fra jeg startet å teste! Tok en ny ca 3 i dag, den kom på 0,88 inne i appen :happy: legger ved bilde av den og

Vedlegg

• Screenshot_20250717_162630_Premom.jpg
    Screenshot_20250717_162630_Premom.jpg
    207,7 KB · Visninger: 54
  • Screenshot_20250717_162735_Gallery.jpg
    Screenshot_20250717_162735_Gallery.jpg
    388,9 KB · Visninger: 56
Her ser du fra jeg startet å teste! Tok en ny ca 3 i dag, den kom på 0,88 inne i appen :happy: legger ved bilde av den og
Det må være rett rundt hjørnet!
Det kan være lurt å velge «more» og «other» under tester har jeg hørt. Det kan påvirke vurderingen/resultatet :shy: Jeg har ikke testet selv, men siden jeg ikke bruker easy home eller noen av de andre testene velger jeg «andre» når jeg legger inn.

Det må være rett rundt hjørnet!
Det kan være lurt å velge «more» og «other» under tester har jeg hørt. Det kan påvirke vurderingen/resultatet :shy: Jeg har ikke testet selv, men siden jeg ikke bruker easy home eller noen av de andre testene velger jeg «andre» når jeg legger inn.
Oi, det har jeg ikke tenkt over en gang:eek: Skal begynne å logge på "others" fremover, men også på den jeg har tatt til nå for å sammenligne! Tusen takk for imput:happy:

Noen som ser antydning til strek på øverste, eller er det noe galt med øynene mine?
Øverste er tidligtest fra BP, nederst vanlig fra BP. Klarte å miste den vanlige oppi glasset… men forventet ikke utslag på den uansett. Tok den mest for referanse til den andre mtp skyggestrek. 9 dpo idag.

Vedlegg

• IMG_0211.png
    IMG_0211.png
    1,6 MB · Visninger: 129
Noen som ser antydning til strek på øverste, eller er det noe galt med øynene mine?
Øverste er tidligtest fra BP, nederst vanlig fra BP. Klarte å miste den vanlige oppi glasset… men forventet ikke utslag på den uansett. Tok den mest for referanse til den andre mtp skyggestrek. 9 dpo idag.
Ser kanskje antydning til noe på tidligtesten, men usikker på om øynene lurer meg :D :jimlad:

Skimter noe på begge!

Hei dere. Jeg blir så stressa av strek! Har hatt en spontanabort og to kjemiske siden i høst. Har testet med babyplan vanlig test, men har ikke flere av den typen så testet med make sure idag. Den nederste er altså make sure vanlig test. Er 15 dpo idag. Føler liksom ikke det siger. Men vet ikke om det er sammenlignbart når det er forskjellige typer…
IMG_3280 kopi.jpeg

Hei dere. Jeg blir så stressa av strek! Har hatt en spontanabort og to kjemiske siden i høst. Har testet med babyplan vanlig test, men har ikke flere av den typen så testet med make sure idag. Den nederste er altså make sure vanlig test. Er 15 dpo idag. Føler liksom ikke det siger. Men vet ikke om det er sammenlignbart når det er forskjellige typer… Vis vedlegget 465238
MS er VELDIG dårlig på fargestoff. Ville heller bestilt nye BP om du ikke er fornøyd med MS. De er rævva for tiden. Ellers ser det jo ut som stigning på testene dine. Håper det går fint :Heartpink

Hei! jeg slenger meg på her og trenger sårt andres meninger og erfaringer…Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning men jeg startet forrige mens 20 Juni, tok en graviditetstest på Tirsdag og den var negativ..testet igjen Onsdag morgen og den var svakt positiv, jeg ble overlykkelig!! Når torsdagen kom tok jeg enda en ny test på morgenurin, og da var den negativ? Måtte såklart ta enda en ny på morgnen idag, og den var igjen svakt positiv…strekene har dukket opp før tiden og dem har farge, dem er svake men jeg ser dem…Jeg har brukt Makesure sine tidlig tester, har lest mye erfaringer om disse men er det så stor variasjon i dem? Jeg begynte og småblø på søndag som holdt på frem til tirsdagen..har kjent på småkvalme av og på iløpet av dagen de siste dagene, men vet ikke hva jeg skal tro lenger? tok CBD idag, den sa negativ.
har vært hos legen idag og tatt blodprøver, men dem kommer ikke før neste uke….
IMG_0349.jpeg
IMG_0350.jpeg

Hei! jeg slenger meg på her og trenger sårt andres meninger og erfaringer…Jeg er litt usikker på når jeg hadde eggløsning men jeg startet forrige mens 20 Juni, tok en graviditetstest på Tirsdag og den var negativ..testet igjen Onsdag morgen og den var svakt positiv, jeg ble overlykkelig!! Når torsdagen kom tok jeg enda en ny test på morgenurin, og da var den negativ? Måtte såklart ta enda en ny på morgnen idag, og den var igjen svakt positiv…strekene har dukket opp før tiden og dem har farge, dem er svake men jeg ser dem…Jeg har brukt Makesure sine tidlig tester, har lest mye erfaringer om disse men er det så stor variasjon i dem? Jeg begynte og småblø på søndag som holdt på frem til tirsdagen..har kjent på småkvalme av og på iløpet av dagen de siste dagene, men vet ikke hva jeg skal tro lenger? tok CBD idag, den sa negativ.
Vis vedlegget 465258Vis vedlegget 465259
Jeg ser noe på fredagen :)

Vis vedlegget 465258Vis vedlegget 465259
Jeg ser svakt på alle, men litt sterkere på onsdag og fredag :love2

CD 14(15 siden det er etter midnatt)
Lurer på om el var her om dagen hadd el test samme dag som jeg fikk "peak" i appen, der T var like sterk som C. Glemte å logge den, men den var sterkere enn del på 0,88.
Tok flere i går og i dag, som har vært mye svakere enn den på 0,36 som jeg fikk i kveld.

Vedlegg

• Screenshot_20250719_011557_Premom.jpg
    Screenshot_20250719_011557_Premom.jpg
    107,4 KB · Visninger: 36
Er denne helt negativ? Lurer på om jeg bare håper så intenst at jeg innbiller meg at det er noe.
Er usikker på om jeg er 8, 9 eller 10dpo.

Vedlegg

• IMG_8865.jpeg
    IMG_8865.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 122
Back
Topp