Lillemy321
Blir kjent med forumet
Strek eller skygge noen? Ikke tidligtest, men vanlig
Vis vedlegget 461654Vis vedlegget 461655Vis vedlegget 461654
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av delene trur eg, ser den ikkje kvit ut? Nokre blir slik, og det betyr ikkje at streken har reagert på hCG iallefallStrek eller skygge noen? Ikke tidligtest, men vanlig
Åja, haha, forståelig at du ikke tok deg tiden til å lete etter tester da!Glømte å kjøpa idag, veslemor bæsja i bleio så eg fløy gjennom butikken med ei stinkbombaska drista meg til å snika meg innøve seinare
Dei eg kjøpte på fertil slutta på 11, og dei på spar 81, og dei eg har er jo 2år gamle så er av den gode sorten uansett. Teit at ingen av dei egentlig var dårlige då, time will tell. Har faktisk klart å la væra å tissa på kopp idag, mot alle odds. Har berre 4 av den gamle gode makesure, så har ikkje lyst å svi dei av på negativklare eg venta til i måro får eg testa dei 7, 8, 9 og 10, så MÅ jo klare å plukke opp positiv om eg e gravid då.
Mannen komme hit ikveld og tar med alle testene mine, så då ryke det ein babyverden iallefallhar ein stavtest tidlig, ellers kjøpte eg berre vanlige av ein merkelig grunn.. men stavtesten 6dpo, det e innanfor. Må svi den av uansett
![]()
Men da har du jo mange ulike, og godt utvalg! Min erfaring er at den som slutter på 11 også var litt svak, for den viste ganske like streker som den som slutter på 61. Jeg sammenlignet med RFSU, som var mye sterkere enn de testene. Blir spennende når du skal teste da!! Fingers crossed! 
Jeg synes også den ser hvit ut, altså at streken ikke har plukket opp farge, men at overgangen fra det hvite området til resten av strimmelen kan lure en litt.Strek eller skygge noen? Ikke tidligtest, men vanlig
Har opplevd det selv. Er du mange dpo?
SÅ sjukt nervepirrande det var! Me har jo 4 barn og nett flytta, og har lyst å holde det hemmelig ei god stund, så då ville eg IKKJE bli tatt. Haha, tatt

lol! Gjekk ut på dato i mars i år. Tydeligvis ikkje mange som kjøpe slike i Skånevik
så då skjønner eg jo at batch 81 er bra, var iallefall ingen tull med dei for 2år siden når eg va prøver sist. Så om nokon vil ha batch 81 kan dei kjøpast på spar Skånevik 
Skimter noe! Spennende å se når du får testet igjenÅh. Hadde innsett for 5 dager siden, med en 5 dagers.
Med junior fikk jeg positiv test 10 dpo så håpet var ganske stort i dag da jeg stod opp og var på 10 dpo. Men testen var negativ.
Kunne skimte noe, men tørr ikke håpe samtidig som jeg håper
Kunne skimte en strek også når testen var tørr. Noe de andre ikke hadde. Så veldig spent på morgendagen. Men, siden jeg fikk positiv ved 10 dpo sist så føler jeg nesten løpet er kjørt.
(7 døgn siden befruktning i natt som kommer)Hei!Grunn til bekymring?Strimlene er tidligtester. De to nederste er fra i dag, 13 DPO.

Litt av et spennende mission du var på!Eg kjørte inn på butikken igjen nå i kveldinga og brukte laaaang tid på å gå gjennom og se ka kjentsfolk som var der, naboen og ei tatledama gjekk akkurat ut idet me gjekk inn, ellers hadde det gått treigtSÅ sjukt nervepirrande det var! Me har jo 4 barn og nett flytta, og har lyst å holde det hemmelig ei god stund, så då ville eg IKKJE bli tatt. Haha, tatt
Anyway, eg sjekka at den bakerste og var nr 81, røska med meg og betalte, gjekk heilt ubemerka
Kom heim, tok ut ein test og henta ein av dei gamle, skulle åpne dei etter koppen var fylt og tenkte eg må huske ka som er ka, kikka på testane og så var dei heilt likelol! Gjekk ut på dato i mars i år. Tydeligvis ikkje mange som kjøpe slike i Skånevik
så då skjønner eg jo at batch 81 er bra, var iallefall ingen tull med dei for 2år siden når eg va prøver sist. Så om nokon vil ha batch 81 kan dei kjøpast på spar Skånevik
Har spart urinen, tenkte å teste med batch 11 når den kommer også. Går vell fint at den står 1,5t?
Er 6dpo, den var blenda! Tok med og uten blitz, er samme test. Vis vedlegget 461666
Vis vedlegget 461665

Ja, det er sant det. Man blir helt kokoHei!
Jeg tror ikke det er grunn til bekymring egentlig, fordi hcg skal jo doble seg ca hver 48-72 time, og hvis du legger den fra 10 dpo og 12 dpo etter hverandre så ser det jo ut til å øke! Gratulerer!
PS: Har akkurat skjønt at vi ikke må plage oss alt for mye med å vurdere styrken på streken. Kan bli ko-ko uten grunn pga dårlige tester. Det ble jeg!![]()

Godt mulig det er hCG hos deg som gjer det også då, siden du har fått på stort sett alle vell...? Problemet med dei nye MS er som eg har forstått det dårlig fargestoff, og dermed vil stigningen bli heilt loco. Eg har testa med batch 11 og dei e krittkvitere enn kvit. Men dei gamle er nok meir tilbøyelige for skygge fordi testene er så sjukt følsommeVeldig dårlig bilde - men for dere som har strekøyne så kan man skimte en strek her. Jeg har mensen nå så det er altså en skyggestrek. Make sure batch som slutter på 11. Jeg har vært så usikker får mensen kom, så måtte sjekke nå - og jammen kom skyggestrekene nå også - greit å vite til neste testerunde!![]()
Tja, tviler veldig sterkt på det - mensen kom akkurat til tiden, varighet og mengde er som det pleierGodt mulig det er hCG hos deg som gjer det også då, siden du har fått på stort sett alle vell...? Problemet med dei nye MS er som eg har forstått det dårlig fargestoff, og dermed vil stigningen bli heilt loco. Eg har testa med batch 11 og dei e krittkvitere enn kvit. Men dei gamle er nok meir tilbøyelige for skygge fordi testene er så sjukt følsomme![]()

har kjent litt stikninger og prikking i livmoren siden dagen etter innsettet, og håper såklart det betyr at det er noe som klorer seg fast der inne 
Med og uten blits!Blir veldig spennende å se om det snur 9 eller 10 dpo!Innsett av 5 dagers blastocyst på mandag. Er altså 8dpo idag. Har såklart testet meg ut av Gonasin (eggløsningssprøyte), for å kunne følge med på når hcg er ute av systemet, før det forhåpentligvis blir sterkere igjen. Kun en minimal strek igjen imorges, så alt heretter blir spennendehar kjent litt stikninger og prikking i livmoren siden dagen etter innsettet, og håper såklart det betyr at det er noe som klorer seg fast der inne
Kvaliteten blir veldig begrenset her. Men her er iallefall resultatet fra de siste 9 dagene. Ser ut som jeg går i 2. Klasse og har jobbet helt selv med tapenMed og uten blits!
Ja det ble så spennende at jeg såklart måtte svi av enda en i ettermiddagBlir veldig spennende å se om det snur 9 eller 10 dpo!