Oss testetøser imellom

Hei!
Ser dere noe på disse?
Øverste er fra i går 11 dpo, og nederste fra i dag 12 dpo. Bildet med en enslig test er tatt godt innenfor tidsfristen, mens de to andre er utenfor tidsfristen.

Er det mye skyggestreker på MakeSure om dagen? Jeg bruker ikke å få skygger, men er ikke så mye som skulle tilsi at jeg er gravid. Da har svømmerne overlevd i 5,5 dager.
Men jeg håper da!
Vis vedlegget 460737
Ser noe på alle, men den nederste på det bildet med to tester er kanskje litt sterkere? Spennende!

Ny test tatt på ettermiddagen (nederst). Det virker jo kanskje som at streken blir litt sterkere, men fremdeles veldig svakt til å være 12 dpo vel? Jeg prøver å tenke skyggestrek, for å ikke bli skuffet, men klarer jo ikke la være å håpe på at det har skjedd et lite mirakel. :nailbiting:
IMG_1770.jpeg

Ny test tatt på ettermiddagen (nederst). Det virker jo kanskje som at streken blir litt sterkere, men fremdeles veldig svakt til å være 12 dpo vel? Jeg prøver å tenke skyggestrek, for å ikke bli skuffet, men klarer jo ikke la være å håpe på at det har skjedd et lite mirakel. :nailbiting:
Vis vedlegget 460804
Blir sterkere da!! Kan ha festet seg så sent som 9 dpo, å ser ut som det er farge i den :Heartred

Blir sterkere da!! Kan ha festet seg så sent som 9 dpo, å ser ut som det er farge i den :Heartred
Iiik!! :nailbiting: :smiley-bounce012 Jeg har to tester igjen, så da ryker nok neste i morgen tidlig. Vet at en ikke skal forvente tydelig stigning fra dag til dag, men ble jo nesten litt for spennende dette!

Det har skjedd en gang tidligere at jeg fikk positiv test med ubeskyttet sex 5 dager før EL. Den gangen fikk jeg positiv først 17 dpo. Da var det tydelig positiv test, med alt av gravid-symptomer, men mistet igjen i SA. Lurer på om såå gamle svømmere egentlig er så veldig levedyktige. :dontknow
Tror det er spesielt pga den erfaringen at jeg prøve å holde håpet nede, men er jo helt umulig likevel. :love2 Hihi!

Iiik!! :nailbiting: :smiley-bounce012 Jeg har to tester igjen, så da ryker nok neste i morgen tidlig. Vet at en ikke skal forvente tydelig stigning fra dag til dag, men ble jo nesten litt for spennende dette!

Det har skjedd en gang tidligere at jeg fikk positiv test med ubeskyttet sex 5 dager før EL. Den gangen fikk jeg positiv først 17 dpo. Da var det tydelig positiv test, med alt av gravid-symptomer, men mistet igjen i SA. Lurer på om såå gamle svømmere egentlig er så veldig levedyktige. :dontknow
Tror det er spesielt pga den erfaringen at jeg prøve å holde håpet nede, men er jo helt umulig likevel. :love2 Hihi!
Åå det forstår jeg så godt, jeg tårer heller ikke håpe :dead: men det er jo de beste som lever lengst!! En vennine føder snart, og ble gravid på dag 3/4 før EL!!

Vis vedlegget 460804
Denne er da definitivt sterkere! Det er jo faktisk strek på den siste! :excited001

Hei igjen! Dette er ståa her. Dagens strek ble bittelitt sterkere, men svak til å være 13 dpo sammenlignet med de to svangerskapene som gikk bra. I dag har ømhet i puppene gått fullstendig over, så tror det er en «streifer» og at streken vil bli svakere i morgen. Det er ulempen med å teste før IKM; man finner ut av slike ting som man kunne vært lykkelig uvitende om. Jeg begynte å teste pga litt ømme pupper denne gangen. Men samtidig, er det ikke rart at så lite HCG skulle gi ømme pupper? Åh, nå grubler jeg så fælt! Men enda bittelitt håpefull. :smiley-angelic002

Hvordan går det med dere da @Mumle og @EkstraKjærlighetÅGi ?
Ble streken sterkere?

IMG_1779.jpeg

IMG_1780.jpeg

Hei igjen! Dette er ståa her. Dagens strek ble bittelitt sterkere, men svak til å være 13 dpo sammenlignet med de to svangerskapene som gikk bra. I dag har ømhet i puppene gått fullstendig over, så tror det er en «streifer» og at streken vil bli svakere i morgen. Det er ulempen med å teste før IKM; man finner ut av slike ting som man kunne vært lykkelig uvitende om. Jeg begynte å teste pga litt ømme pupper denne gangen. Men samtidig, er det ikke rart at så lite HCG skulle gi ømme pupper? Åh, nå grubler jeg så fælt! Men enda bittelitt håpefull. :smiley-angelic002

Ble streken sterkere?

Vis vedlegget 460851

Vis vedlegget 460852
Ser den er sterkere vertfall, krysser fingrene. :D i mitt tilfelle så jeg bare streken som allerede var på testene fra før. Var tydligvis allerede strek der teststreken skal dukke opp, på alle ubrukte tidligtestene mine ( babyplan). Så de skal jeg ikke kjøpe mer tror jeg. Funker ikke for meg vertfall som studerer de i hel.

Men veldig spennende med deg da! Symptomer kan vel kanskje komme å gå litt?

Ser den er sterkere vertfall, krysser fingrene. :D i mitt tilfelle så jeg bare streken som allerede var på testene fra før. Var tydligvis allerede strek der teststreken skal dukke opp, på alle ubrukte tidligtestene mine ( babyplan). Så de skal jeg ikke kjøpe mer tror jeg. Funker ikke for meg vertfall som studerer de i hel.

Men veldig spennende med deg da! Symptomer kan vel kanskje komme å gå litt?
Åh, det er kjedelig med sånne lure-streker! :/:HeartpinkJeg har vært veldig fornøyd med MakeSure sine tester, som vanligvis ikke viser falsk positiv, på meg i alle fall.

Ja, er jo enda litt spennende dette. Nå har jeg trøsta meg litt med chat GPT som også sier at symptomer kan komme og gå litt. Håper enn så lenge. Mannen vet ingenting, så er fint å skravle litt her, men han sier generelt at «skjer det så skjer det», selv om han ikke vil prøve aktivt. :)

Ble streken sterkere?

Vis vedlegget 460851

Vis vedlegget 460852
Kan også være litt sen implantasjon, sånn rundt 10 dpo f.eks? Syns jo stigningen ser fin ut :) Symptomer kan komme og gå, eller at de er pga progesteron og så går det over når hcg kommer mer på banen? Håper for deg:Heartred

Jeg testet igjen 12 dpo og syns fortsatt jeg kunne skimte en strek, men ingenting synlig. Kjøpte Metode tidlig (som visstnok ikke har god sensitivitet selv om det står på den) og syns jeg skimtet noe der også. Men siden ingen av de egentlig var synlig tenker jeg det er min første opplevelse med skyggestreker:shy: Hadde veldig rar spotting på ettermiddagen 12 dpo som var både fersken farget og litt som var lyserosa, og i går 13 dpo noen dråper med lysebrunt. Hadde skikkelig krampe (veldig kortvarig) også på kvelden 12 dpo. ChatGPT mener det kan være sen implantasjon rundt kveld 11 dpo/natt til 12 dpo. Har ikke testet mer, og venter heller for å se om tr dukker opp i dag (14 dpo):) Ble bare skikkelig usikker av de dumme testene:hilarious::think005

Kan også være litt sen implantasjon, sånn rundt 10 dpo f.eks? Syns jo stigningen ser fin ut :) Symptomer kan komme og gå, eller at de er pga progesteron og så går det over når hcg kommer mer på banen? Håper for deg:Heartred

Jeg testet igjen 12 dpo og syns fortsatt jeg kunne skimte en strek, men ingenting synlig. Kjøpte Metode tidlig (som visstnok ikke har god sensitivitet selv om det står på den) og syns jeg skimtet noe der også. Men siden ingen av de egentlig var synlig tenker jeg det er min første opplevelse med skyggestreker:shy: Hadde veldig rar spotting på ettermiddagen 12 dpo som var både fersken farget og litt som var lyserosa, og i går 13 dpo noen dråper med lysebrunt. Hadde skikkelig krampe (veldig kortvarig) også på kvelden 12 dpo. ChatGPT mener det kan være sen implantasjon rundt kveld 11 dpo/natt til 12 dpo. Har ikke testet mer, og venter heller for å se om tr dukker opp i dag (14 dpo):) Ble bare skikkelig usikker av de dumme testene:hilarious::think005
Åh, det skjønner jeg at du ble! :oops: Har vært i dine sko, med omtrent samme forløp, utenom blødningen da. Jeg fikk en ganske tydelig skyggestrek på Metode, og fikk skikkelig høye forhåpninger. Googlet meg til at de slo ut sent også, som jo boostet håpet. Hadde begynt å teste 11 dpo, og jeg skjønte etter hvert at det var en skyggestrek fordi den forble helt lik. Siden da har jeg ikke kjøpt Metode. Sverger til MakeSure. Men håper virkelig at dette er begynnelsen for noe for deg likevel. Den typen spotting du nevner fikk jeg ved graviditet, med begge barna, men er jo alltid vanskelig å vite før tanta kommer eller ev ikke kommer. :Heartred

Da håper vi begge på sen implantasjon! :cool01Krysser fingrene for deg også! :Heartred

Hei!
Jeg trodde streken skulle bli svakere siden de ømme brystene avtok, men på morgenen i dag har de blitt mer ømme, og streken litt sterkere. Selv om den enda er veldig svak til å være på IKM-dagen. Spent på om det blir reprise av den gangen jeg opplevde SA, men da fikk jeg svake streker fra 16 dpo, og testet pga sen mens. Nå er jo streken kommet litt tidligere, så kanskje var implantasjonen faktisk 10 dpo. Jeg hadde en bitteliten blødning etter en joggetur 10 dpo, så er jo litt sannsynlig det! Nå klarer jeg ikke å la være å håpe da! :D
Håper TR holder seg unna i dag. :nailbiting:
IMG_1798.jpeg

Bilder tatt etter 3-4 minutter. De to siste er samme, ene redigert. Kan det bli så sterke skyggestreker og så blir de borte litt etter tiden er ute? Er ikke engang helt sikker på dpo, men Premom sier 6 dpo. Kan jo ikke være baby-strek så tidlig.
IMG_8451.jpegIMG_8450.jpegIMG_8453.jpeg

Er det rosa strek enda? Ser den kjempe godt på første bilde. Trenger ikke å redigere det der for å si det sånn :love017
Jeg så streken bli til, ble jo helt forskrekket her. Streken forsvant litt etter tiden gikk ut. Kan såvidt se antydning nå. Egentlig sånn som en skyggestrek/evap-linje.

Bilder tatt etter 3-4 minutter. De to siste er samme, ene redigert. Kan det bli så sterke skyggestreker og så blir de borte litt etter tiden er ute? Er ikke engang helt sikker på dpo, men Premom sier 6 dpo. Kan jo ikke være baby-strek så tidlig.
Vis vedlegget 460994Vis vedlegget 460995Vis vedlegget 460996
Har opplevd at fargestoffet henger igjen litt på teststreken når testen fortsatt er litt rosa som denne, og så blitt borte når den er «ferdig». Har ikke vært gravid da. Håper ikke det er tilfelle for deg.

Har opplevd at fargestoffet henger igjen litt på teststreken når testen fortsatt er litt rosa som denne, og så blitt borte når den er «ferdig». Har ikke vært gravid da. Håper ikke det er tilfelle for deg.
Jeg lurte litt på om det er det som har skjedd. Har aldri sett det før, derfor jeg blir litt i stuss. Tok enda en nå nettopp. Samme skjedde, og er en svak strek fremdeles, men da mer som skygge, ikke rosa.

Jeg lurte litt på om det er det som har skjedd. Har aldri sett det før, derfor jeg blir litt i stuss. Tok enda en nå nettopp. Samme skjedde, og er en svak strek fremdeles, men da mer som skygge, ikke rosa.
Jeg hadde sånne streker og var gravid :) Så det blir spennende å se hva som skjer videre hos deg nå!

Back
Topp