Oss testetøser imellom

Takk for svar:) ja, det var det jeg tenkte også. Ser jo noe, såvidt. Men blir i tvil om det bare er fordi det var på 5 min og derfor kaaan det jo handle om tiden.. skal teste igjen. Men ikke før imorgen tenkte jeg. På vei til påskeferie, og har bare to tester til med meg. Spennende! Har tidligere ikke fått positiv test før IKM, men ville teste nå pga masse murring. Når det er sagt kan det jo like gjerne være mens på vei. Alt for spennende
Super spennende! Ja, jeg ser også :)

Hei dere. HVa tror dere her. Etter to aborter hadde det vært gøy og skummelt. Men veldig svakt. Babyplan vanlig test. 10 dpo. Jeg tok en dusj da jeg ikke så noe umiddelbart. Men, en kjapp. Så, dette bildet er tatt akkurat på 5 min. Er så usikker på om jeg ser syner. Eller om det har gått for lang tid før jeg leste av. Det er vel strengt talt bare å vente noen dager og ta en ny. Men gøy å tolke sammen også:) Vis vedlegget 458637Vis vedlegget 458638
Den der ser tydelig ut syns jeg :p Jeg pleier aldri å få skygger, og mine Babyplan er akkurat like negative etter 5 min + som den er før det.

Hei damer! Sjansen er ikke stor, men, absolutt tilstede! Jeg har ikke tenkt over formen før jeg ble konstant sulten og kjente igjen den sulten fra sist graviditet. Spiser godt og næringsrikt, men sulten etter 15 minutt. Ekstremt trøtt også. Har ustabilt mens, og er rundt mens i dag. Skal jeg slå tanken fra meg igjen, eller skimtes det noe her?
IMG_8537.png

Last edited:
IMG_8127.jpeg
Noen kloke hoder her? Har eggløsning vært? Eller er det bare litt opp og ned før den kommer? Sammenlignet med sist syklus så er den som er på topp nå, veldig svak. De to nederste er begge fra idag. En i 10-tiden og den siste fra nå klokken 15.

Vis vedlegget 458768
Noen kloke hoder her? Har eggløsning vært? Eller er det bare litt opp og ned før den kommer? Sammenlignet med sist syklus så er den som er på topp nå, veldig svak. De to nederste er begge fra idag. En i 10-tiden og den siste fra nå klokken 15.
Hmm, den skal i utgangspunktet være sterkere enn kontrollstrek dagen før eggløsning. Syns ingen av disse ser positive ut. Hvor lang tid mellom topp og neste på høy? Konsentrert eller utvannet urin?

Vis vedlegget 458768
Hadde fortsatt å teste, og ikke tenkt at eggløsning hadde vært enda (ikke bry deg om tallene).

Hmm, den skal i utgangspunktet være sterkere enn kontrollstrek dagen før eggløsning. Syns ingen av disse ser positive ut. Hvor lang tid mellom topp og neste på høy? Konsentrert eller utvannet urin?
Det jeg forventet også. Derfor jeg ikke skjønner. Et døgn mellom de to. Ca klokken 10 på morgenen.

Hadde fortsatt å teste, og ikke tenkt at eggløsning hadde vært enda (ikke bry deg om tallene).
Det gjør jeg! Fikk et tips om å vente lengre enn de fem minuttene før jeg jeg avleser resultatet. Sist runde var det bare så veldig tydelig når peaken var. Denne gangen er det rotete, synes jeg.

Det jeg forventet også. Derfor jeg ikke skjønner. Et døgn mellom de to. Ca klokken 10 på morgenen.
Lurt å teste to-tre ganger for dag for å ikke miste toppen. Noen kan ha kort LH-topp. Så kan være du har mistet toppen, men ville fortsatt å teste og gjerne testet to-tre ganger for dag! :happy:

Lurt å teste to-tre ganger for dag for å ikke miste toppen. Noen kan ha kort LH-topp. Så kan være du har mistet toppen, men ville fortsatt å teste og gjerne testet to-tre ganger for dag! :happy:
Var litt for slapp med hyppig testing, siden jeg trodde den egentlig var dagevis unna:hilarious:

IKM idag. Bør den være sterkere tro? Vet jeg ikke skal tenke sånn. Men vente og ta tiden til hjelp. Men etter to spontanaborter er der lettere sagt enn gjort. Hadde svaaak men synlig strek på torsdag også.
IMG_2811.jpeg

IKM idag. Bør den være sterkere tro? Vet jeg ikke skal tenke sånn. Men vente og ta tiden til hjelp. Men etter to spontanaborter er der lettere sagt enn gjort. Hadde svaaak men synlig strek på torsdag også. Vis vedlegget 458806
Min var dessverre sånn ved kjemisk, MEN noen tester jo sent og derfor svake streker i begynnelsen. Så det trenger ikke å være negativt for din del :Heartred

Hei :DJeg testet positiv 8DPO, men så en svak skygge 7DPO, jeg er ganske ny på alt dette med testing og spesielt graviditet, selvom jeg har ønsket meg det i snart 2 år. Jeg tok blodprøver 9dpo og den kom på 15, vet ikke om det er bra eller dårlig, hva tenker dere om den økningen fra 8-11dpo?:blackeye: Burde den vært mye sterkere nå? Er 12dpo idag men jeg tester vanligvis med kveldsurin
HCG 15 er bra på 9 dpo, tyder på vellykket implantasjon! Testene ser bra ut!

Min var dessverre sånn ved kjemisk, MEN noen tester jo sent og derfor svake streker i begynnelsen. Så det trenger ikke å være negativt for din del :Heartred
Ja. Ikke sant. Det er det jeg frykter litt også. Må jo bare vente å se. Jeg merker det ganske mye da. Kvalm og masse murringer. Men, trenger kanskje ikke å ha noe å si..

Ja. Ikke sant. Det er det jeg frykter litt også. Må jo bare vente å se. Jeg merker det ganske mye da. Kvalm og masse murringer. Men, trenger kanskje ikke å ha noe å si..
Håper det utvikler seg!

Back
Topp