Den digitale røk etter jobb i dagTydelig sterkere jaGreit å spare den digitale til i morgen da
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den digitale røk etter jobb i dagTydelig sterkere jaGreit å spare den digitale til i morgen da
![]()
Hurra, gratulerer så myeDen digitale røk etter jobb i dag![]()
Tusen takkHurra, gratulerer så mye![]()
Er snart to år siden vi begynte å prøve for nr 2. Blei 24 år i går også så det er deprimerende å få negative svar heile tida og gå gjennom eit nytt år uten noke.Noken som har veldig greie på eggløsningstester og veit om den øverste er 100% positiv eller om streken er for svak?
Vis vedlegget 457589
Oi, her syns jeg at jeg ser noeHahahaha må le litt av rufus tidelig hcg testjeg er bare 3DPO så dette kan umulig stemme men morsomt likevell.klarer ikke la være å teste så gikk fra EL til GT test
![]()
Skal ta ny i dag på formiddagen. Men i følge el testene hadde jeg el den 28/3 CD19Oi, her syns jeg at jeg ser noehar du kanskje hatt EL tidligere enn du tror? Blir spennende å se neste test!
EL skjer 24-48 timer etter positiv test. LH og HCG er visstnok ganske like som gjør at man kan få positiv GT av LH og motsatt med positiv EL-test ved graviditet. Kanskje dette som gjør at du fikk strek?Skal ta ny i dag på formiddagen. Men i følge el testene hadde jeg el den 28/3 CD19![]()
Det kan hende ja ellers er det bare noe rart med den testen for den jeg tok nå var blenda men ett annet merke også (babyplan) men uansett veldig tidelig å teste er bare 4/5 DPO i følge meg selv å premom appEL skjer 24-48 timer etter positiv test. LH og HCG er visstnok ganske like som gjør at man kan få positiv GT av LH og motsatt med positiv EL-test ved graviditet. Kanskje dette som gjør at du fikk strek?![]()
Den grønne der er jo helt klart positiv! Hvilket merke er det? Aldri sett den testenAltså, Hæ?
Make sense, Takk for tegningenDen grønne der er jo helt klart positiv! Hvilket merke er det? Aldri sett den testen
Men for den siste rosa: de der er litt ille på å gi en rosa strek ved siden av der teststreken egentlig er. Teststreken er egentlig til venstre for der det er en rosa linje, og der vil du se en hvit strek som er like tykk som kontrollstreken - altså har ikke noe fargestoff festet seg i selve teststreken, som betyr negativ test. Men så fester fargestoff seg på utsiden av høyre enden på den om testen er negativ, slik at det ser ut som en rosa strek! Veldig irriterendeOpplevd det på mange + sett flere her inne. Men når man sammenligner med en ekte positiv, så ser man at teststreken egentlig skal være litt mer til venstre, altså der det er hvitt på din. Forsøkte å tegne opp der det skal være strek om det gir noe mening
![]()
Skjønner! Står det hvor sensitiv den er? Er jo en sjanse for at den slår ut før de andre, men personlig har jeg erfart at digital slår ut nesten med en gang HCG økteMake sense, Takk for tegningenDen er fra vitus apotek, hadde heller ikke sett den før, men har spiral, så måtte bare rive meg ned noe for å avkrefte det som er akkurat samme symptomer som i de andre graviditetene(!!)
Tok alle samme dag da, den var 10 ml, så var nok ganske ulik konsentrasjon på testeneSkjønner! Står det hvor sensitiv den er? Er jo en sjanse for at den slår ut før de andre, men personlig har jeg erfart at digital slår ut nesten med en gang HCG økteSå vil jo tro du ikke er gravid nå med såpass mange negative… Kanskje det var en streifer/kjemisk? Det kunne forklart symptomene! Men tror jeg ville fortsatt å teste for å være sikker ja
Har du igjen en du kan ta i morgen tidlig?
Da kan det jo være den slår ut først, og at resterende tester trenger litt høyere HCG før de blir positiveTok alle samme dag da, den var 10 ml, så var nok ganske ulik konsentrasjon på testeneNei jeg tror jo heller ikke jeg er det, men klarer ikke legge fra meg den positive testen, og den forbanna stikkingen i siden
Ja måtte pent be mannen kjøpe med noen hjem, har jo ikke hatt noen på lur da dette var en overraskelse
Stemmer ikke heeeelt! LH og HCG har lik oppbygging; ja, men det er kun LH som vil bli positiv ved LH-topp, men ved graviditet og HCG vil både LH test og HCG test bli positive, da LH plukker opp HCG som LH på LH men LH plukkes ikke opp som HCG på HCG testeneEL skjer 24-48 timer etter positiv test. LH og HCG er visstnok ganske like som gjør at man kan få positiv GT av LH og motsatt med positiv EL-test ved graviditet. Kanskje dette som gjør at du fikk strek?![]()