Oss testetøser imellom

Beklager :hilarious: Ikke noe mer strek, men heller ingen mens. Hatt mensen regelmessig siden 6 uker etter fødsel i oktober, så veldig rart. Vi prøver ikke (enda), men hopper av i svingen, ish:playful: håper sånn egentlig ikke på tidligere enn -25-baby, men om det plutselig dukker opp en er den velkommen:love7
Da får vi beholde deg i termingruppa vår litt til ihvertfall, før du plutselig skulle finne på å hoppe inn i en ny igjen :laughing002 :Heartpink

Vet det er veldig tidlig, 9DPO 9 dager til IKM.. men syns jeg ser strek! :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 123
Urin samlet fra 0500 -9.30 var oppe 2 ganger å tisset inatt .. 11 dpo. Trur jeg kan slå meg til el med kjemisk . Syns de skyggene jeg ser også er grå enda . Og da skygger i 3 dager . Som gikk fra så sterk . Da blir det vell ikke noe spire denne pp heller :(

Men jeg kan konkludere meg at det jeg har putta av kosttilskudd osv i både meg og mannen har funket på noe :hilarious:

hva trur dere ?

Vedlegg

• IMG_2531.jpeg
    IMG_2531.jpeg
    566,5 KB · Visninger: 103
Hei,
Er ny her så jeg håper ikke at jeg har bommet helt på underforum/tråd

Er en ivrig tester og har flere kjemiske graviditeter bak meg, men har aldri logga noe før denne gang, så jeg har ingenting å sammenligne med. Husker bare at det var dårlig stigning, og litt redd jeg har en ny kjemisk på gang! Hva tenker dere om denne stigningen? er 11 dpo med IKM i dag. Ingen symptomer og føler meg ikke gravid, noe jeg har gjort i samtlige andre graviditeter som ikke har vært kjemisk (MA/SA/levendefødte)
737E678D-E54D-4E30-8A77-4EB11EDA6EFA.jpeg

Hei,

Er en ivrig tester og har flere kjemiske graviditeter bak meg, men har aldri logga noe før denne gang, så jeg har ingenting å sammenligne med. Husker bare at det var dårlig stigning, og litt redd jeg har en ny kjemisk på gang! Hva tenker dere om denne stigningen? er 11 dpo med IKM i dag. Ingen symptomer og føler meg ikke gravid, noe jeg har gjort i samtlige andre graviditeter som ikke har vært kjemisk (MA/SA/levendefødte)
Vis vedlegget 428690
Jeg synes stigningen var fin. Men etter hva jeg har hørt, skal man ikke måle stigning? Det kan være forskjellig mengde fargestoff osv. Men de blir uansett sterkere for hver test.

Tok ny test idag 11DPO fikk ikke sett lenge på den ettersom jeg måtte på jobb… Men så ikke noe mer enn veldig svak.. Får nye tester i posten idag så får prøve noen forskjellige, litt mer symptomer idag men mye mulig det er mensen som er rundt hjørnet!

Hei,

Vis vedlegget 428690
De strekene på 10-11 DPO synes jeg er veldig sterke til å være kjemiske. Mine kjemiske streker gikk ikke an å fange opp på kamera.
(Det er selvfølgelig ikle dermed sagt at det ikle blir SA/MA av det, det kan ingen vite). Men ut fra de strimlene, så hadde jeg kalt meg selv gravid!:)

De strekene på 10-11 DPO synes jeg er veldig sterke til å være kjemiske. Mine kjemiske streker gikk ikke an å fange opp på kamera.
(Det er selvfølgelig ikle dermed sagt at det ikle blir SA/MA av det, det kan ingen vite). Men ut fra de strimlene, så hadde jeg kalt meg selv gravid!:)
Dette er min test 13 dpo, deretter gikk det nedover og jeg fikk tr 4+5. Så testene kan bli sterke selv om det er kjemisk :angelic:
Screenshot_20240220_105211_Gallery.jpg
Edit: dette var ikke for å skremme, kun for å vise at testene kan være klar positive ved kjemisk også.
Jeg synes stigningen er veldig fin og det kan fult mulig være en terminspire :love017

Den øverste igår på konsentrert urin igår og nederste idag nå på utvannet (drukket 3 glass vann og spist ) mn like oppsamlet :smiley-ashamed004 Jeg trur jeg lnsketenker meg at jeg ser en stigning . For puppene gjør vondt igjen .. men det kan være meg som ønsketenker.
Mn 11 dpo bør det vell bære mer stigning ? 2 t samlet urin .. jeg klarer ikke helt slå meg til ro enda med kjemisk altså . Jeg ønsker den stigningen så fælt .

Vedlegg

• IMG_2549.jpeg
    IMG_2549.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 106
Den øverste igår på konsentrert urin igår og nederste idag nå på utvannet (drukket 3 glass vann og spist ) mn like oppsamlet :smiley-ashamed004 Jeg trur jeg lnsketenker meg at jeg ser en stigning . For puppene gjør vondt igjen .. men det kan være meg som ønsketenker.
Mn 11 dpo bør det vell bære mer stigning ? 2 t samlet urin .. jeg klarer ikke helt slå meg til ro enda med kjemisk altså . Jeg ønsker den stigningen så fælt .
Men et lite tips, metode sine er ikke de beste testene. Så kan være derfor det er liten økning foreløpig ☺️ blir spennende å se

Noen med erfaring med normal sine tester og kan tyde denne? Skyggestrek?

Var hos gyn på sjekk i dag, og da sa hun at slimhinnen var veldig tykk. 4 dager over IKM i dag. Er den tykk ved tidlig svangerskap også, eller er det bare tegn på snart mens..?

Vedlegg

• IMG_4290.jpeg
    IMG_4290.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 102
Noen med erfaring med normal sine tester og kan tyde denne? Skyggestrek?

Var hos gyn på sjekk i dag, og da sa hun at slimhinnen var veldig tykk. 4 dager over IKM i dag. Er den tykk ved tidlig svangerskap også, eller er det bare tegn på snart mens..?
Hvis du er 4 dager over IKM så bør du få en positiv digital nå hvis du er gravid. Kan jo være kjemisk siden streken er så svak mtp til at du er over IKM dessverre.

Back
Topp