PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
Altså keg syns jeg ser noe … men 3,5 timer var det jeg holdt denne gang å .. trur jeg får innfinn meg med å vente med en ny til ikveld eller morgen ..
Den som ligger i vasken er fra inatt .. men bildet ble tatt etter kun 1-3 minutter før jeg ikke gadd sitte vente lenger . Så jeg la meg . Er ikke dyppet til langt over streken . Men tissa på med sterk stråle på natta
Så har jo da hatt 2 stk med konsentrert urin … og streker . Kjikket på den jeg tok på mårrran , den har rosa strek . Ikke grå
Veeeeeeeeente…..
Den som ligger i vasken er fra inatt .. men bildet ble tatt etter kun 1-3 minutter før jeg ikke gadd sitte vente lenger . Så jeg la meg . Er ikke dyppet til langt over streken . Men tissa på med sterk stråle på natta
Så har jo da hatt 2 stk med konsentrert urin … og streker . Kjikket på den jeg tok på mårrran , den har rosa strek . Ikke grå

Veeeeeeeeente…..

Tar oss 1,5 time med buss til nærmeste sivilisasjon
så kjøpte 2 pakker metode forde mannen mente 1 ikke var nokk .. og løp rett å tissa
så vente 5 min på kjøpesenter do funker ikke 
det blir spennende å se på neste test 

håper sånn egentlig ikke på tidligere enn -25-baby, men om det plutselig dukker opp en er den velkommen