Oss testetøser imellom

Er sånn på begge typene. Syns det er litt merkelig. Får jo test streken til å se lysere ut. Men jaja, går sikkert fint :)
Har vært borti noen av disse jeg og... avskriver det som mye farge og utvannet urin og tar ny dagen etter på oransj urin..

Heihei! Hva tror dere om denne?:)
IMG_7513.jpeg

IMG_7519.jpeg

Jeg bare lurer litt jeg . Siden eltest blir positiv ved graviditet , blir graviditetstest positiv(får svaaak strek/skygge strek) på el dagen da ? Evnt noen som har testet ut det :p :woot:

Jeg bare lurer litt jeg . Siden eltest blir positiv ved graviditet , blir graviditetstest positiv(får svaaak strek/skygge strek) på el dagen da ? Evnt noen som har testet ut det :p :woot:
Jeg får det.. her er gravidtesten jeg tok denne gang jeg hadde el. Har tidligere fått sterkere strek enn dette
Screenshot_20240105_121127_Gallery.jpg

Hei alle flotte prøvere:greet025 jeg har ikke vært inne her på noen år, å trodde ikke det skulle skje flere ganger heller, men så sitter jeg her med symptomer og en test som jeg er litt usikker på pga dens rykte, noen som kan tolke den sammen med meg:think005 12dpoIMG_2058.jpegIMG_2061.jpeg

Noen som har erfaring med Lloyds Pharmacy? Fikk denne nå, relativt utvannet urin. Ser dere noe? Rosa eller grå? Aner ikke dpo da jeg nettopp har tatt ut spiral.

Vedlegg

• IMG_7727.jpeg
    IMG_7727.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 105
Noen som har erfaring med Lloyds Pharmacy? Fikk denne nå, relativt utvannet urin. Ser dere noe? Rosa eller grå? Aner ikke dpo da jeg nettopp har tatt ut spiral.
Har ikke hørt så mye bra om lloyd sine. Usikker på fargen der, så jeg ville nok tatt en ny om et par dager ❤️ gjerne annet merke

Back
Topp