Oss testetøser imellom

Skjønner ingenting ,i går var jeg CD11 pleier å få el CD 17 , men er test tøs haha, i går fikk jeg noe som ligna el smerte så jeg tok en test i går og idag , da på urin to . Tissa halv fem i natt og og nr to ble ved 7 tiden . Testen ville jeg ikke tolka som positiv . Jeg fikk sky høy i premom og jeg tok en som jeg justerte manuelt på , men da ble den jo enda super positiv . Og jeg hadde murringer i går og kjenner litt nå . Hvordan hadde dere tolket det ? Jeg tar med en test å tar på jobb senere tenkte jeg . La inn aksjer i går kveld , samboern kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag . Av og til er jo testene supre å tolke og andre fanger blir man mer forvirra :nailbiting:
Ingen av disse er vel positive så her må det være en feil..

Ingen av disse er vel positive så her må det være en feil..
Ja , jeg hadde ikke tatt de som positive uansett , men ble litt satt ut fordi jeg også fikk el smerter . Nå har jeg brått hatt mer blødning , så aner ikke hva som skjer med kroppen . Tror den syklusen her sier :nej nej ikke nå…

Uææh, Fikk denne testen i kveld, 10 dpo<3 vært blenda frem til nå, men ser ut som en fin strek dette:D godt innenfor tidsfristen, og utvilsomt rosa. 1 MA i sommer og 1 kjemisk i høst.. måtte dette være den som sitter...<3

Vedlegg

• 20231020_201635.jpg
    20231020_201635.jpg
    107,1 KB · Visninger: 145
Hei dere :angelic: Vi prøver på andremann, og etter tre SA før førstemann og en EXU med sprukket eggleder etter han, så er jeg mildt sagt redd i denne prosessen. Denne syklusen begynte jeg plutselig å blø på dag 22 (9/10 dpo), pleier å ha sykluser på 27/28 dager. Blødningen gav seg ikke før i går, men jeg fikk positiv test i går morges. Tenkte egentlig at det sikkert var kjemisk, men etter å ha hatt masse mensmurringer i hele natt tok jeg nye tester i dag tidlig. En tidligtest og en vanlig fra make sure. Og jeg syns det ser ut som stigning? (Fra i går øverst, i dag nederste bilde)
IMG_9794.jpeg
IMG_9800.jpeg

Noen som har noen tanker eller lignende erfaringer med blødning før IKM?

Hei dere :angelic: Vi prøver på andremann, og etter tre SA før førstemann og en EXU med sprukket eggleder etter han, så er jeg mildt sagt redd i denne prosessen. Denne syklusen begynte jeg plutselig å blø på dag 22 (9/10 dpo), pleier å ha sykluser på 27/28 dager. Blødningen gav seg ikke før i går, men jeg fikk positiv test i går morges. Tenkte egentlig at det sikkert var kjemisk, men etter å ha hatt masse mensmurringer i hele natt tok jeg nye tester i dag tidlig. En tidligtest og en vanlig fra make sure. Og jeg syns det ser ut som stigning? (Fra i går øverst, i dag nederste bilde)Vis vedlegget 417449Vis vedlegget 417450
Ser ut som kjempe fin økning! Blødningen kan være en festeblødning, ikke alle som får det og ikke alle får det til hver graviditet :happy:

Hei dere :angelic: Vi prøver på andremann, og etter tre SA før førstemann og en EXU med sprukket eggleder etter han, så er jeg mildt sagt redd i denne prosessen. Denne syklusen begynte jeg plutselig å blø på dag 22 (9/10 dpo), pleier å ha sykluser på 27/28 dager. Blødningen gav seg ikke før i går, men jeg fikk positiv test i går morges. Tenkte egentlig at det sikkert var kjemisk, men etter å ha hatt masse mensmurringer i hele natt tok jeg nye tester i dag tidlig. En tidligtest og en vanlig fra make sure. Og jeg syns det ser ut som stigning? (Fra i går øverst, i dag nederste bilde)Vis vedlegget 417449Vis vedlegget 417450
Jeg har hatt to MA og en kjemisk i år og hadde kjenisk nå sist syklus og har hatt svak rosa av og til inntil i går så var det mer blødning og måtte plugge igjen med ob , den var ikke blenda . Idag ingenting igjen , nå er jeg CD14 så tenker at underlivet har hvert gjennom mye . Kjemisk i oktober og MA i september og april og utenom det gått gravid hele året . Håper det klaffer for oss snart :Heartred

Sorry blingsa på el og IKM :bag:

Ja det er det. Fikk så veldig puls og ble helt skjelven når jeg syntes jeg kunne se en svak svak strek, så jeg er redd skuffelsen blir stor denne måneden om det ikke blir noe mer.. :Heartpink
Ja, det skjønner jeg godt :Heartred Jeg veit hvordan det er... Er vanligvis altfor tidlig ute med testing selv, også stirrer jeg på dem til jeg er gaaaanske sikker på at jeg ser noe, men så er de egentlig helt blenda :hilarious:
Krysser fingrene for at det ikke finnes tvil på testen din om en dag eller to :dance008

IMG_20231023_082913.jpg
20231023_082225.jpg
20231023_082139.jpg
Den nederste fra seint seint i går kveld, øverst fra morgen urin. Om de her e positive så e eg bare 3+3. Kan de virkelig slå ut så tidlig? De her e tidlig testene. De "vanlige" sparer eg en stund til

Last edited:
Etter graviditeter, prevensjon og en veldig rar syklus første pp tenkte jeg å teste etter el denne med strimler. Startet sikkert for tidlig og blir veldig forvirret av resultatene.
Første dag jeg testet var streken relativt svak, andre sterkere, tredje og fjerde har den bare blitt svakere og svakere. Jeg har i dag fått litt el-slim på papiret, men er bare på CD12. Før barn nummer to fikk jeg el på CD19-27.

Noen som kan hjelpe meg med å forstå?

Vedlegg

• IMG_8913.jpeg
    IMG_8913.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 58
  • IMG_9126.jpeg
    IMG_9126.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 59
  • IMG_9159.jpeg
    IMG_9159.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 65
Testetøser! Ingen som tester om dagen? :think005Det gjør jeg, og håper at dere vil se på disse to bildene. Det er samme test, bare forskjellige vinkler og lys.

20231027_082807.jpg

20231027_082741.jpg

Last edited:
Back
Topp