Hvor mange dpo er du?Ingen? Er det vanlig at make sure gjør sånn? Er testene defekte? Er det skyggestreker. Tror jeg har fått TR..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du?Ingen? Er det vanlig at make sure gjør sånn? Er testene defekte? Er det skyggestreker. Tror jeg har fått TR..
Det er det, jeg er veldig usikker på når el var, men hadde el slim i 6 dager fra fredag 29., så ikke 5. oktober før elslim med litt blod 6. oktober.. jeg har tenkt at jeg er rundt 7-9 dpo. Må legge til at jeg hadde kort lutealfase før siste barn, men ikke så kort.Hvor mange dpo er du?
Blør du friskt blod da?Det er det, jeg er veldig usikker på når el var, men hadde el slim i 6 dager fra fredag 29., så ikke 5. oktober før elslim med litt blod 6. oktober.. jeg har tenkt at jeg er rundt 7-9 dpo. Må legge til at jeg hadde kort lutealfase før siste barn, men ikke så kort.

Ja, jeg gjør det nå så virker som TRBlør du friskt blod da?
For meg likner det mer at det er linjen der fargestoffet evt kommer som er fått med, eller en skyggestrek. Hvis du er bare 7 dpo så kan det være festeblødning, og da absolutt ikke positiv test enda. Skal godt gjøres å få tydelig positiv 7 dpo.
Jeg har best erfaring med tester fra makesure, og fikk veldig tydelig positivt 9 dpo, men dette varierer jo ut ifra hvor raskt/mye hcg kroppen din lager og fargestoff etc. Ville gitt det et par dager til før ny test evt at tr kommer for fullt![]()
Ja, men er det vanlig med skyggestreker på de testene? Var så rart at den ble igjen der så lenge før den gikk videre. Gikk ikke bort før etter 3 minutter og da var det igjen denne skyggen. Er denne testen da defekt? Takk for svar. Er mange år siden sist, så nå føler jeg meg helt ny i dette gamet
Mulig den er defekt, men tenker bare vanlig skygge dessverre. Jeg har kun fått skygge en gang på disse testene, men så tydelig forskjell på skygge og positiv. Kan legge ved bilde av min makesure positiv 9 dpo, og hvordan den stå ut 8 dpo. Den 8 dpo er forsåvidt positiv og da men man ser jo tydelig forskjell i fargenJa, jeg gjør det nå så virker som TRJa, men er det vanlig med skyggestreker på de testene? Var så rart at den ble igjen der så lenge før den gikk videre. Gikk ikke bort før etter 3 minutter og da var det igjen denne skyggen. Er denne testen da defekt? Takk for svar. Er mange år siden sist, så nå føler jeg meg helt ny i dette gamet
![]()
om man blar litt bak i dagboken min finnes det evap linje bilde/skyggestrek av en makesure også
mulig den testen din var defekt da siden den ventet sånn liksom. Jeg pleide å holde de i koppen med tiss til jeg ser fargestoffet er på vei opp
Jeg er usikker, har ikke fått sånn strek på makesure før. Kom mensen?Ingen? Er det vanlig at make sure gjør sånn? Er testene defekte? Er det skyggestreker. Tror jeg har fått TR..
JaJeg er usikker, har ikke fått sånn strek på makesure før. Kom mensen?
Jeg lider nok av skygge og kort lutealfase dessverre.Ja, jeg lider nok av skygge og kort lutealfase dessverreMulig den er defekt, men tenker bare vanlig skygge dessverre. Jeg har kun fått skygge en gang på disse testene, men så tydelig forskjell på skygge og positiv. Kan legge ved bilde av min makesure positiv 9 dpo, og hvordan den stå ut 8 dpo. Den 8 dpo er forsåvidt positiv og da men man ser jo tydelig forskjell i fargenom man blar litt bak i dagboken min finnes det evap linje bilde/skyggestrek av en makesure også
mulig den testen din var defekt da siden den ventet sånn liksom. Jeg pleide å holde de i koppen med tiss til jeg ser fargestoffet er på vei opp
Vis vedlegget 416803
Vis vedlegget 416804

100% sånn har mine tester også vært i dag! (jada, tester flere ganger om dagen....) Jeg tror med engang at de er positive, før de er helt blanke! Fy søren så fortvilende!Ingen? Er det vanlig at make sure gjør sånn? Er testene defekte? Er det skyggestreker. Tror jeg har fått TR..
Godt å høre at det ikke bare er jeg som er gal100% sånn har mine tester også vært i dag! (jada, tester flere ganger om dagen....) Jeg tror med engang at de er positive, før de er helt blanke! Fy søren så fortvilende!
Jeg ser fortsatt streken da. Men er nok skygge. Blir nok siste gang jeg bruker make sure
Lagt ved bilde av testen i natt og i dag tidlig. Ser skyggen tydeligere i virkeligheten. Hvor mange dpo er du? Har du bilde av dine tester?Jeg har egentlig god erfaring med disse testene. Jeg tenker bare at jeg må slutte å teste før IKM, men det kommer jo ikke til å skjeGodt å høre at det ikke bare er jeg som er galJeg ser fortsatt streken da. Men er nok skygge. Blir nok siste gang jeg bruker make sure
Lagt ved bilde av testen i natt og i dag tidlig. Ser skyggen tydeligere i virkeligheten. Hvor mange dpo er du? Har du bilde av dine tester?
jeg er 10 dpo, ogprøver å holde motet oppe! 
Haha, det samme sier jeg til meg selv, men det er jo umulig! Krysser fingrene for deg. Kanskje jeg bare har fått en dårlig batch.Jeg har egentlig god erfaring med disse testene. Jeg tenker bare at jeg må slutte å teste før IKM, men det kommer jo ikke til å skjejeg er 10 dpo, ogprøver å holde motet oppe!
(har ikke bilde av testene, ikke noe å ta bilde av føler jeg )
Vi krysser fingrene for oss beggeHaha, det samme sier jeg til meg selv, men det er jo umulig! Krysser fingrene for deg. Kanskje jeg bare har fått en dårlig batch.

Jeg tror jeg har fått tr, men kommer sikkert til å ta en test tilVi krysser fingrene for oss begge![]()
. Trodde det med førstemann også. Da varte blødningene i 3/4 dager.Glemte å skrive at testene i virkeligheten var og er rosa (de mister på en måte litt farge i bildet). Men nå har blødningene tatt seg sånn opp at det ikke er tvil om at det enten har vært en streifer eller vært skygger. Selv om jeg ble overrasket over 4 skygger på rad. Har aldri hatt en skygge tidligere, men har heller aldri testet make sure før.Blør du friskt blod da?
For meg likner det mer at det er linjen der fargestoffet evt kommer som er fått med, eller en skyggestrek. Hvis du er bare 7 dpo så kan det være festeblødning, og da absolutt ikke positiv test enda. Skal godt gjøres å få tydelig positiv 7 dpo.
Jeg har best erfaring med tester fra makesure, og fikk veldig tydelig positivt 9 dpo, men dette varierer jo ut ifra hvor raskt/mye hcg kroppen din lager og fargestoff etc. Ville gitt det et par dager til før ny test evt at tr kommer for fullt![]()
Mine var sånn fra torsdag til lørdag og mensen kom søndag og blenda hvor test i går igjen .Glemte å skrive at testene i virkeligheten var og er rosa (de mister på en måte litt farge i bildet). Men nå har blødningene tatt seg sånn opp at det ikke er tvil om at det enten har vært en streifer eller vært skygger. Selv om jeg ble overrasket over 4 skygger på rad. Har aldri hatt en skygge tidligere, men har heller aldri testet make sure før.
Kan det ha vært kjemisk? Eller tror du det var skygge? Var det make sure?Mine var sånn fra torsdag til lørdag og mensen kom søndag og blenda hvor test i går igjen .
Ouuuh! Spent på neste, jeg!