Slår ut veldig sent!Noen som har noen erfaringer med metode tidligtest fra apoteket? Gode/dårlige?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slår ut veldig sent!Noen som har noen erfaringer med metode tidligtest fra apoteket? Gode/dårlige?![]()
Håper dere får positive svar og st det bare har vært max uflaks <3Jatenkte å prøve på nr fire og tok ut spiralen i desember . I mars klaffa det , men MA i uke 8 . Ble gravid på nytt to mnd etter . I uke 8 var alt fint , uke 12 konstanterer MA i uke 8 , skjedde rett etter vi var på ul . Hadde negative tester to uker etter så fikk jeg positiv forrig uke en mnd etter MA nr to , men da kjemisk . Nå er mensen ferdig , så vi prøver igjen . De sier st vi var maks uheldig med to MA , altså vi trakk det korteste strået begge gangene . Merker jo at det året her har hvert tøft , har jo hvert så kvalm og trøtt også . Så kjipt å gå gravid et halvt pr forgjeves også . Men har tre barn og to graviditeter før de som jeg valgte abort . Så blir jo fort gravid , men kjenner jo på den nå at jeg har mista to ganger og samboern føler skyld for han testa seg for ti år siden tidlig i 20 åra og fikk beskjed om at han ikke kunne få barn eller at det var vanskelig . Han prøvde fire år med xen . Også går det tre mnd med meg . Han skal ta en ny sjekk nå bare for å se på svømmerne . Hvis ikke blir det gentest på oss tror jeg .
Oi! Den var jo skikkelig tydelig også!!Er så utrolig frustrert over babyplan-testene. Denne syklusen fikk jeg flere skyggestreker og fikk selvsagt et lite håp. Nå åpnet jeg en test for å se hvordan den ser ut ubrukt. Har aldri studert dem før bruk. Men så nå at teststreken er veeeldig tydelig på en ubrukt test. Ser ut som en tydelig skyggestrek, eller mer? Legger ved siste testen jeg tok i dag tidlig også, 14dpo, så da ser man hvor lett det er å få og se skygger på dem.![]()
Ja, helt vilt. Enda litt sterkere irl enn på bildet…Oi! Den var jo skikkelig tydelig også!!
Samme her. Nå har jeg tydeligvis både fått skygger på clearblue og de vanlige babyplan-testene de siste dagene. Ikke fått skygge på tidligtest til babyplan da. Tror også jeg skal kjøpe tidligtestene til makesure til neste syklus.Er så utrolig frustrert over babyplan-testene. Denne syklusen fikk jeg flere skyggestreker og fikk selvsagt et lite håp. Nå åpnet jeg en test for å se hvordan den ser ut ubrukt. Har aldri studert dem før bruk. Men så nå at teststreken er veeeldig tydelig på en ubrukt test. Ser ut som en tydelig skyggestrek, eller mer? Legger ved siste testen jeg tok i dag tidlig også, 14dpo, så da ser man hvor lett det er å få og se skygger på dem.![]()
Ja, det håper jeg ogsåHåper dere får positive svar og st det bare har vært max uflaks <3

Ja , regner man ikke en abort/SA/MA/utskraping som mens og da kan el komme etter to uker . Også har man de som må vente enda lenger på el etter slikt , som også er like normalt .Her har jeg hatt positiv el på cd 17 etter to MA .15 dager siden utskrapning. Kan dette stemme? Vis vedlegget 417005

Ivrig tester her, Jeg har forventet mensen i dag. Og i går fikk jeg positiv eggløsningstest, til tross for at jeg allerede har hatt en positiv test tidligere denne syklusen. Jeg har fått negativ graviditetstest i dag. Ingen mensen. Noen som har vært borti dette?![]()
Har du bilde av EL-testen? Skal en sterk strek til for å være positiv, er ofte to streker på EL-testen uten at det betyr EL/gravidIvrig tester her, Jeg har forventet mensen i dag. Og i går fikk jeg positiv eggløsningstest, til tross for at jeg allerede har hatt en positiv test tidligere denne syklusen. Jeg har fått negativ graviditetstest i dag. Ingen mensen. Noen som har vært borti dette?![]()
Er det mulig å være mer dust? Jeg skulle IKKE teste før tiiiidligst 10 dpo, men helst ikke før 12 dpo heller.
Så er jeg her, 8dpo, litt murringer, så da røyk jeg på en test på ettermiddagsurin![]()

Jeg tok digitaltest fikk smiletegn begge gangene, sjekket pinnene etterpå tydelige blå streker. Tok tidlig gtest, og fikk negativ på den men kan jo selvfølgelig være lavt hcg likevel er jo ikke sikkert det stemmerHar du bilde av EL-testen? Skal en sterk strek til for å være positiv, er ofte to streker på EL-testen uten at det betyr EL/gravid
Eventuelt kan det være lavt nivå av hcg? Tok du tidlig g-test (10 ml) eller ordinær (25 ml)?
Leste at noen slipper dobbelt egg innen 24 timer da har du sjangser til å få to eggede tvillinger, men ikke midt i og på slutten av syklusen som jeg har fått positivt på,Hmmm... Jeg har opplevd å få positiv eggløsningstest to ganger, ja faktisk denne syklusen, men da helt tett opp mot hverandre (kun en dag med negativt i mellom før den ble positiv igjen). Vet enda ikke hva det betyr, så jeg er nok ikke så mye til hjelp. Har lest tidligere at positiv eggløsningstest kan komme før en graviditetstest blir positiv ved graviditet (men om det stemmer vet jeg ikke). Eventuelt så kan det jo hende at egget ikke slapp når du først trodde EL var, og at kroppen nå prøver på nytt. Hopp i høyet bare for sikkerhetsskyld!![]()
Kanskje ikke egget klarte å slippe? Ville kjørt på i dag for sikkerhetsskyld <3Ivrig tester her, Jeg har forventet mensen i dag. Og i går fikk jeg positiv eggløsningstest, til tross for at jeg allerede har hatt en positiv test tidligere denne syklusen. Jeg har fått negativ graviditetstest i dag. Ingen mensen. Noen som har vært borti dette?![]()
Fått de anbefalt av veldig mange forskjellige. Jeg bruker fertilitetsmonitor fra CB, men g-tester fra make sureEr Make Sure El-tester greie?