Fy fader, dere er dårlig påvirkning
Jeg har klart å vente med testing til dagen før testdag (denne runden er det på fredag - egentlig lørdag) alle mine innsett, men nå røyk jeg på en test. Den var helt klink blank! De gangene jeg har fått positiv test på blodprøve og jeg har vært gravid, har hcg ligget mellom 80-90.. dvs at jeg trolig ikke engang har begynt å produsere målbare mengder hcg hvis det skulle gå denne runden

Nå skal det sies at jeg ikke har symptomer på graviditet og sånn sett ingen god følelse for at det han funka denne runden, men den testen var jo bare å be om å ta sorgene på forskudd (sorry fet skrift, skjønner ikke hvordan jeg får det bort)

Når har du test dag ? Jeg har test dag på tirsdag neste uke men jeg har testa postiv sia rugedag 4 så håper den forsatt er postiv
Denne pp tok jeg en test 4 dpo. Bare for å teste liksom
Er det ikke best å lage barn i helgene haha…?
Jeg vil meg selv bare vondt. Er det en våken testetøs som kan forklare meg litt om Make Sure? Den jeg tok nå virket nesten defekt den stoppet lenge opp der babystreken skal være før den sakte men sikkert nådde frem til teststreken, så så den ut som på det ene bildet lenge, før den står igjen med en svaaak svaak skygge. Er den defekt?