Oss testetøser imellom

:happy090Fy fader, dere er dårlig påvirkning :laughing002

Jeg har klart å vente med testing til dagen før testdag (denne runden er det på fredag - egentlig lørdag) alle mine innsett, men nå røyk jeg på en test. Den var helt klink blank! De gangene jeg har fått positiv test på blodprøve og jeg har vært gravid, har hcg ligget mellom 80-90.. dvs at jeg trolig ikke engang har begynt å produsere målbare mengder hcg hvis det skulle gå denne runden :dance018

Nå skal det sies at jeg ikke har symptomer på graviditet og sånn sett ingen god følelse for at det han funka denne runden, men den testen var jo bare å be om å ta sorgene på forskudd (sorry fet skrift, skjønner ikke hvordan jeg får det bort):confused013

:happy090Fy fader, dere er dårlig påvirkning :laughing002

Jeg har klart å vente med testing til dagen før testdag (denne runden er det på fredag - egentlig lørdag) alle mine innsett, men nå røyk jeg på en test. Den var helt klink blank! De gangene jeg har fått positiv test på blodprøve og jeg har vært gravid, har hcg ligget mellom 80-90.. dvs at jeg trolig ikke engang har begynt å produsere målbare mengder hcg hvis det skulle gå denne runden :dance018

Nå skal det sies at jeg ikke har symptomer på graviditet og sånn sett ingen god følelse for at det han funka denne runden, men den testen var jo bare å be om å ta sorgene på forskudd (sorry fet skrift, skjønner ikke hvordan jeg får det bort):confused013

Last edited:
Hehe ja jeg skulle ikke teste i det hele tatt denne runden her men så fikk jeg en følelse på rugedag 4 at jeg måtte starte med å teste så det gjorde jeg å jeg har tatt 16 tester på 4 DAGER :woot: Når har du test dag ? Jeg har test dag på tirsdag neste uke men jeg har testa postiv sia rugedag 4 så håper den forsatt er postiv:)
Jeg har på lørdag (men siden fürst er stengt lørdag blir det blodprøve fredag - pga ivf), men som jeg skriver, jeg har historisk så treg stigning at mine hcg-nivåer på testdag aldri har vært høyere enn 90 ved blodprøve på testdag. Så selv om jeg skulle være gravid denne runden vil det trolig gi blank test i dag.. (har ikke tidligtest, kun vanlig som er «sikker» ved IKM).

Jeg har på lørdag (men siden fürst er stengt lørdag blir det blodprøve fredag - pga ivf), men som jeg skriver, jeg har historisk så treg stigning at mine hcg-nivåer på testdag aldri har vært høyere enn 90 ved blodprøve på testdag. Så selv om jeg skulle være gravid denne runden vil det trolig gi blank test i dag.. (har ikke tidligtest, kun vanlig som er «sikker» ved IKM).
Å ja spennende da :)

Siden dere er orakler av testing. Hvor sent er det seneste dere har fått en positiv test (som ikke har vist seg å kun være kjemisk)? Er 3+3 i dag, satte inn 5 dagers blasto forrige onsdag, så det vil si jeg er 12dpo? ingen tegn til positive tester, lite symptomer også.. Er løpet kjørt?

To spørsmål om make sure, ser dere alltid streken svakt når den er våt? Og ser dere alltid hvor den skal være når den er tørr?

Litt vanskelig å forklare og dårlige bilder, men mener sånn:

Vedlegg

• IMG_8383.jpeg
    IMG_8383.jpeg
    541,1 KB · Visninger: 96
Last edited:
Siden dere er orakler av testing. Hvor sent er det seneste dere har fått en positiv test (som ikke har vist seg å kun være kjemisk)? Er 3+3 i dag, satte inn 5 dagers blasto forrige onsdag, så det vil si jeg er 12dpo? ingen tegn til positive tester, lite symptomer også.. Er løpet kjørt?

Last edited:
Jeg ser alltid "noe" - men denne streken ser jo litt rosa ut?? :) Hvor mange dpo er du?
Jeg vet ikke, tror et sted mellom 6 og 9dpo. Hadde el-slim av å på siden tidlig fra 14 dager siden og i en uke. Haha, jeg vet det er latterlig å teste 6dpo, men følte meg litt uggen. Men på bildet er den tørr :(

Jeg ser alltid "noe" - men denne streken ser jo litt rosa ut?? :) Hvor mange dpo er du?
Takk. Har aldri prøvd make sure før, så vet ikke hvordan den fungerer, så takk for svar. Det er nok bare en skygge siden det mest sannsynlig er veldig tidlig og jeg egentlig ikke troe det klaffet denne måneden.

feil tråd

Last edited:
Det gjør litt godt med blenda test også … da er kroppen klar igjen . Gå fra positiv i helga til blenda nå . Tanta har roa seg , så får vi håpe på et egg i CD 17 ….helst CD 13-14 :bag: :sign17 :sign19 Er det ikke best å lage barn i helgene haha…?

Vedlegg

• IMG_4839.jpeg
    IMG_4839.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 84
Jeg vet jeg er sprø som tester to ganger i løpet av en dag så tidlig dpo, men jeg hadde så kraftige mensensmerter. Og jeg som skulle vente til minst 12dpo :arghh: Jeg vil meg selv bare vondt. Er det en våken testetøs som kan forklare meg litt om Make Sure? Den jeg tok nå virket nesten defekt den stoppet lenge opp der babystreken skal være før den sakte men sikkert nådde frem til teststreken, så så den ut som på det ene bildet lenge, før den står igjen med en svaaak svaak skygge. Er den defekt?
Edit: Når jeg nå tørket meg på do var det en del rosa på papiret, så kanskje TR som kom mye tidligere enn ventet. Hjertet sank litt nå.

Vedlegg

• IMG_8437.jpeg
    IMG_8437.jpeg
    971,5 KB · Visninger: 101
  • IMG_8461.jpeg
    IMG_8461.jpeg
    1.011,7 KB · Visninger: 101
  • IMG_8470.jpeg
    IMG_8470.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 99
Ingen? Er det vanlig at make sure gjør sånn? Er testene defekte? Er det skyggestreker. Tror jeg har fått TR..

Last edited:
Back
Topp