Oss testetøser imellom

Er det noe å se her, eller bare innbiller jeg meg at det er noe veeeeldig svakt? Tror jeg er 10 dpo.
IMG_0340.jpeg
IMG_0336.jpeg

Blir gal allerede. Er på PP1 etter å ha sluttet på p-piller 27.08. CB Fertilitetsmonitor sa at jeg hadde Maksimal torsdag 14/09, som skal bety EL 15/09. Hadde symptomer på EL som hypersensitive bryster (gjorde vondt å stå i strålen fra dusjen), økt lyst og EL-slim. Det ble lagt inn aksjer alle dager utenom fredag (ironisk nok).

Mandag 18. begynte jeg å blø, som ikke ga seg før Onsdag 20/09 morgen (lite den dagen). 22/09 hadde jeg lyserosa utflod, som lignet på festeblødninger. Dette er da 7 dpo om EL var 15/09 som monitoren sa. De siste dagene har jeg hatt vondt i rygg (nakke og korsrygg), og hatt en del ubehag i mage. Har testet negativt på alle g tester. I dag, 14 dpo, forventet IKM, hadde jeg svak strek på tidligtest fra Make sure på 1. urin. På 2. urin var det ingen strek. Ingen TR så langt i dag...

SOS haha :)

Vedlegg

• IMG_3299.jpeg
    IMG_3299.jpeg
    305,2 KB · Visninger: 152
Last edited:
Blir gal allerede. Er på PP1 etter å ha sluttet på p-piller 27.08. CB Fertilitetsmonitor sa at jeg hadde Maksimal torsdag 14/09, som skal bety EL 15/09. Hadde symptomer på EL som hypersensitive bryster (gjorde vondt å stå i strålen fra dusjen), økt lyst og EL-slim. Det ble lagt inn aksjer alle dager utenom fredag (ironisk nok).

Mandag 18. begynte jeg å blø, som ikke ga seg før Onsdag 20/09 morgen (lite den dagen). 22/09 hadde jeg lyserosa utflod, som lignet på festeblødninger. Dette er da 7 dpo om EL var 16/09 som monitoren sa. De siste dagene har jeg hatt vondt i rygg (nakke og korsrygg), og hatt en del ubehag i mage. Har testet negativt på alle g tester. I dag, 14 dpo, forventet IKM, hadde jeg svak strek på tidligtest fra Make sure på 1. urin. På 2. urin var det ingen strek. Ingen TR så langt i dag...

Babystrek :happy093

Mandag 18. begynte jeg å blø, som ikke ga seg før Onsdag 20/09 morgen (lite den dagen). 22/09 hadde jeg lyserosa utflod, som lignet på festeblødninger. Dette er da 7 dpo om EL var 15/09 som monitoren sa. De siste dagene har jeg hatt vondt i rygg (nakke og korsrygg), og hatt en del ubehag i mage. Har testet negativt på alle g tester. I dag, 14 dpo, forventet IKM, hadde jeg svak strek på tidligtest fra Make sure på 1. urin. På 2. urin var det ingen strek. Ingen TR så langt i dag...

Kan være babystrek men jeg syns streken ser hvit ut? Er den rosa i virkeligheten? :)

Er det ikke veldig rart å først teste positivt på tidligtest 14 dpo (forventet IKM), men negativ på alle andre tester - monitor og make sure ordinære strips? jeg er så forvirra haha :arghh:
Jeg har en venninne som fikk svak positiv 3 dager etter IKM og bare svake frem til hun var en uke over. Hun er 7 mnd på vei nå! Så det er ikke helt uvanlig. Man glemmer fort det når man leser på forum og det virker som at «alle» får positiv test lenge før IKM :smiley-ashamed004

Kan være babystrek men jeg syns streken ser hvit ut? Er den rosa i virkeligheten? :)
Kastet den, men jeg så det før jeg tok bilde med blitz. Forsøkte å øke kontrast på bilde nå, og ser lyserosa ut? Men spretter ingen (alkoholfri) champagne enda, for å si det sånn :dance018

Vedlegg

• IMG_3299.jpeg
    IMG_3299.jpeg
    470,4 KB · Visninger: 137

Synes den ser ødelagt ut. Ville tatt en ny. Streken er ikke der den skal og ser ut som en kant.

Jeg har en venninne som fikk svak positiv 3 dager etter IKM og bare svake frem til hun var en uke over. Hun er 7 mnd på vei nå! Så det er ikke helt uvanlig. Man glemmer fort det når man leser på forum og det virker som at «alle» får positiv test lenge før IKM :smiley-ashamed004
Ja, er jo mulig! :love017
Synes den ser ødelagt ut. Ville tatt en ny. Streken er ikke der den skal og ser ut som en kant.
Tar ny i morgen om ikke TR melder seg, har IKM i dag :)

Jeg skjønner ingenting! Jeg ble så glad… tok 3 nye i ny urin 1 time senere, å disse er negative ‍♀️ har noen opplevd lignende? Jeg håper sånn på baby
Om testen er lest av innen tiden og du ikke er gravid bør du klage til de som har laget testen!

Men som hun over sier, godt mulig at urinen var for utvannet 1t senere :Heartred

Back
Topp