Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer![]()

Oii jeg ser noe!Dårlig lys på badet Skimter noe skyggestrek der, 7 minutter etter testen er tatt.Dpo 8
![]()

WeeeDa regner jeg med at jeg sikkert skulle tatt en test i morges og på dagen, for så postive tester som dette har jeg ikke hatt!
Kjenner masse murringer i magen, så satser på EL i natt eller i morgenVis vedlegget 414341
Gratulerer sooo mye !!Fikk et lite dytt i ikm gruppa, så da ble det digital også9 dpo om beregningen er riktig
![]()

Ååå , gratulererFikk et lite dytt i ikm gruppa, så da ble det digital også9 dpo om beregningen er riktig
![]()

Vanskelig, klarer ikke å se noeDen nederste testen er 10dpo. Er den helt blank, eller innbiller jeg meg bare en ekstremt svak skygge? Har sett altfor mye på den, så lurer på om noen med bedre syn kan si om den er totalt negativ eller ikke.![]()
Men håpet er enda ikke ute 
Ser det er en strek der. Men det er jo veldig tidlig. Om et par dager er den forhåpentligvis sterkere.Jeg fikk denne i dag, ca 9dpo. Ble så glad (den er tydeligere i virkeligheten), men nå leder jeg «skrekkhistorier» om denne resten og skyggestreker.
Jeg visker et stille hjelp
Vis vedlegget 414593