Utvannet urin? Kan el ha vært senere enn antatt? Hvis ikke så er det nok bare de neste dagene som kan vise. Mange får ikke positiv test før ikm dag, så bare hold ut og ta gjerne flere testerSkyggestrek 14 dpo?Vis vedlegget 414041
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utvannet urin? Kan el ha vært senere enn antatt? Hvis ikke så er det nok bare de neste dagene som kan vise. Mange får ikke positiv test før ikm dag, så bare hold ut og ta gjerne flere testerSkyggestrek 14 dpo?Vis vedlegget 414041
Tenker at det må være noe merkelig med den testen.. så jeg anbefaler deg å ta en nyJeg tok en ny test i dag, og fikk en litt rar strek, hva tenker dere om denne? Den er lys rosa, men den er liksom så avgrenset/bein og tynn i forhold til det jeg har sett bilder av her inne. Tenkte først at det måtte være en skygge, men ble så usikker når jeg så på bildene nå.
TR kom, så var nok skygge…Utvannet urin? Kan el ha vært senere enn antatt? Hvis ikke så er det nok bare de neste dagene som kan vise. Mange får ikke positiv test før ikm dag, så bare hold ut og ta gjerne flere tester![]()
Om ikke mensen kommer før, såklart..Jeg ser noeVis vedlegget 414132
Hmm
Fikk ikke tatt bilde før den hadde tørka, men skimta noe da ògskygge? 9dpo i dag.
Blir spennende å se de neste dagene!Haha, tenkte kansje siden jeg er 12 år eldre siden første svangerskap ( har to barn ) så kom jeg til å klare å ikke teste desperat mye som den gangen.. Men har ikke sjans Er under ivf, og satte otrivelle 29 august. Testet fra og med 30 august for å se at HCG går ned. Den var nesten blank for 2 dager siden, helt blank i går. I dag kan jeg kansje skimte skyggestrek? Satte inn 5 dagers blacmosyst tirsdag. Så det er det dpo 7? Om jeg ikkje tenker feil? Alltid hatt rask hcg stigning ved graviditet og fått svak svak strek 8dpo. Veldig spennende de neste dagene for å se om den øker eller om der er rester etter otrivellesprøyta. Fra høyre er dagen etter orrivelle og siste er i dag.

Oj, sjå der jaBlir spennende å se de neste dagene!
Mine så slik ut(ovitrelle her også, men fikk veldig tydelig strek 9dpo):
Vis vedlegget 414194
Vis vedlegget 414195

Neste syklus da håper vi*melodi- Se min kjole*
Se min test ja, den er hvit som sneen
Jeg skulle ønske den heller hadde strek
Det er fordi jeg ønsker meg en bebis
Og fordi en jordmor er min venn
Vis vedlegget 414229

Satser på det, juni er også en fin mndNeste syklus da håper vi![]()

Jeg ser noe på den nedersteHaha, tenkte kansje siden jeg er 12 år eldre siden første svangerskap ( har to barn ) så kom jeg til å klare å ikke teste desperat mye som den gangen.. Men har ikke sjans Er under ivf, og satte otrivelle 29 august. Testet fra og med 30 august for å se at HCG går ned. Den var nesten blank for 2 dager siden, helt blank i går. I dag kan jeg kansje skimte skyggestrek? Satte inn 5 dagers blacmosyst tirsdag. Så det er det dpo 7? Om jeg ikkje tenker feil? Alltid hatt rask hcg stigning ved graviditet og fått svak svak strek 8dpo. Veldig spennende de neste dagene for å se om den øker eller om der er rester etter otrivellesprøyta. Fra høyre er dagen etter orrivelle og siste er i dag.
Jeg ser strek der! Tar du en i kveld også eller venter du til i morgen?Dårlig lys på badet Skimter noe skyggestrek der, 7 minutter etter testen er tatt. Dpo 8

Der er det noe på gang ja, ser strekVis vedlegget 414132
Hmm
Fikk ikke tatt bilde før den hadde tørka, men skimta noe da ògskygge? 9dpo i dag.
Føler jeg ser strek, så ser jeg ikke, så ser jeg... Haha, blir jo helt galJeg ser strek der! Tar du en i kveld også eller venter du til i morgen?![]()

Hvis du klarer å tisse, så vente 3-4t og ikke drikke kjempemye, sååå blir det jo mer konsentrert! Veldig tidlig enda, håper den bare blir sterkere de neste dagene!Føler jeg ser strek, så ser jeg ikke, så ser jeg... Haha, blir jo helt gal![]()
Er så tørst, så drikker mye og tisser ofte, så vet ikke om test i kveld er poeng i, men mest sannsynlig![]()
Takk, det var lurtHvis du klarer å tisse, så vente 3-4t og ikke drikke kjempemye, sååå blir det jo mer konsentrert! Veldig tidlig enda, håper den bare blir sterkere de neste dagene!
Hvilken dpo er du? 
Jeg er 15+0 i dagTakk, det var lurtJa, er veldig tidlig, men klarer heller ikke la være
Hvilken dpo er du?
![]()