Oss testetøser imellom

Kan babyplan vanlig slå ut på EL? Er på CD13 og tok EL test og HCG test (fordi jeg tilfelle kanskje kan være gravid og håper) el testen er positiv (eller hvertfall nesten) og når jeg så på hcg testen er det en svak strek der. Men det gir jo ikke mening
El testen kan slå ut ved graviditet, men hos meg så blir de ofte sterkere rett før mens også.

Testoman!!! Tok to tester fra normal på samme urin, begge fikk strek innen tidsfristen. Tok en cb ultratidlig digital som ble negativ men da jeg åpnet den hadd den en strek nummer to, noe den aldri har hatt da jeg tidligere har åpnet de. Enda tidlig men jeg hater å vente. Har hatt skikkelige stikkinger i ettermiddag/kveld! Hva trur dere? Babyplan er negativ… Noen som ser?

Vedlegg

• IMG_0327.jpeg
    IMG_0327.jpeg
    970,4 KB · Visninger: 87
  • IMG_0330.jpeg
    IMG_0330.jpeg
    975,7 KB · Visninger: 88
  • IMG_0332.jpeg
    IMG_0332.jpeg
    498,7 KB · Visninger: 89
  • IMG_0337.jpeg
    IMG_0337.jpeg
    345,3 KB · Visninger: 87
Testoman!!! Tok to tester fra normal på samme urin, begge fikk strek innen tidsfristen. Tok en cb ultratidlig digital som ble negativ men da jeg åpnet den hadd den en strek nummer to, noe den aldri har hatt da jeg tidligere har åpnet de. Enda tidlig men jeg hater å vente. Har hatt skikkelige stikkinger i ettermiddag/kveld! Hva trur dere? Babyplan er negativ… Noen som ser?
Spennende! :D Tror jeg ser antydning til strek. Hvor mange dpo er du?

Oioioi!!! Så spennende!

Kan babyplan vanlig slå ut på EL? Er på CD13 og tok EL test og HCG test (fordi jeg tilfelle kanskje kan være gravid og håper) el testen er positiv (eller hvertfall nesten) og når jeg så på hcg testen er det en svak strek der. Men det gir jo ikke mening
Jeg har opplevd 2 ganger å fått positiv el test og samtidig svak strek på både babyplan vanlig og tidlig. Så jeg konkluderte med at hcg testen reagerer på LH, - og aldri mer babyplan gravidtest..

Babyplan er kjent for skyggestreker, så jeg vil tro at det kun er skyggestrek du har fått
Har hørt om det og fått skyggestreker selv på de, men da har de vært veldig svake og hvor jeg nesten er usikker selv om jeg ser noe. Har aldri fått hvor jeg blir overrasket over at det er en tydlig rosa strek, dog svak da, derfor jeg lurte. Men da regner jeg med at det er skygge, for gir ikke mening om jeg er gravid nå, da må jeg hatt el rett etter mens

Jeg har opplevd 2 ganger å fått positiv el test og samtidig svak strek på både babyplan vanlig og tidlig. Så jeg konkluderte med at hcg testen reagerer på LH, - og aldri mer babyplan gravidtest..
Ser at det var litt vanskelig å få med at den var rosa, men så det tydelig irl. Har dine vært sånn da?

Vedlegg

• IMG_2375.jpeg
    IMG_2375.jpeg
    260,6 KB · Visninger: 81
Da er du flink! Jeg har kjøpt inn masse tester, så jeg er klar til å starte galskapen 8 dpo :wacky:
Jeg har fått negativ 8 dpo før, selv om jeg var gravid :smiley-ashamed004 det er der jeg venter. Jeg har 10 tester liggende og flere på vei :hilarious:

Jeg er 10 dpo i dag... negativ i går. Jeg har så diffuse symptomer så jeg klarer ikke kjenne forskjell på om det er pms eller noe annet
Jeg har tidligere testet negativt 8 dpo og positivt 13 dpo. Så det er fortsatt håp :)

Back
Topp