Oss testetøser imellom

Da er galskapen igang, 7dpo :hilarious:

Vedlegg

• PXL_20230827_060409779.jpg
    PXL_20230827_060409779.jpg
    1,5 MB · Visninger: 117
Jeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier:facepalm:
Testeekka, pluss dagens.
Jeg hadde ofte blødninger sånn etter nr.2 i forrige svangerskap, gikk helt fint, fikk en frisk og baby. Kan være livmorhalsen, slimhinner osv som blør, eller festeblødning. Testene ser lovende ut! ♥️

Jeg hadde ofte blødninger sånn etter nr.2 i forrige svangerskap, gikk helt fint, fikk en frisk og baby. Kan være livmorhalsen, slimhinner osv som blør, eller festeblødning. Testene ser lovende ut! ♥️
Tusen takk for oppløftende ord. Blir jo type smågal :facepalm:

Jeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier:facepalm:
Testeekka, pluss dagens.
Skjønner du blir bekymret, så fine tester du har :Heartred Det er jo ikke uvanlig å blø litt i begynnelsen, det skjer mye nedi der nå. Spira skal bygge ut og lage hybel, det tar på :Heartred

FF mener jeg er 3 dpo, jeg trodde jeg var 1 dpo, premom tror jeg har el idag :hilarious: Skal ikke være lett!

1000009805.jpg

Testeekka, pluss dagens.
Veldig fin stigning! Tror ikke du har noe å uroe deg over, men skjønner det er skremmende ❤️ håper det forsvinner ganske snart og at du klarer å slappe av litt mer ❤️

Testeekka, pluss dagens.
Veldig fin stigning :Heartred
Så lenge hcg stiger fint ville jeg tenkt at det går veien. Min erfaring er at stigningen stagnerer og/eller snur, og så kommer blødning - så all blødning med fin stigning ville jeg tenkt var skjøre slimhinner/hormonelt :) Lykke til!

Shit pomfitt, det er vanskelig å holde ut uten å teste. Går bare å kjenner etter symptomer. Sånn som nå, dritsliten selv om jeg ikke har gjort så veldig mye i dag. Stort sett tatt det rolig, bakt rundstykker med guttungen bare. Holder likevel på å sovne her jeg sitter. Kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet, men uten at jeg kjenner det i hals og nese liksom. Kommer til å bli så enormt skuffet om den nok en runde viser negativt… Planen er fortsatt å vente til fredag morgen :hilarious:

Shit pomfitt, det er vanskelig å holde ut uten å teste. Går bare å kjenner etter symptomer. Sånn som nå, dritsliten selv om jeg ikke har gjort så veldig mye i dag. Stort sett tatt det rolig, bakt rundstykker med guttungen bare. Holder likevel på å sovne her jeg sitter. Kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet, men uten at jeg kjenner det i hals og nese liksom. Kommer til å bli så enormt skuffet om den nok en runde viser negativt… Planen er fortsatt å vente til fredag morgen :hilarious:
Jeg sitter å bare å kjenner etter alt mulig, dag 2 som sofagris, lite energi og rare magesmerter og kramper jeg ikke har kjent på før

Kan ikke si jeg er så veldig begeistra for det her. Ser ut som jeg får veldig sen EL igjen.. testene så nok så like ut forrige syklus der jeg ga opp på CD 18 med testingen, og EL kom 12 dager etter det.
IMG_4702.jpeg

Noen her som har god peil på el-tester? Kan det være at el var mellom 16 og 20? Ev. før 16? Er det sånn at de synker litt og litt?

Vedlegg

• IMG_6521.jpeg
    IMG_6521.jpeg
    205,3 KB · Visninger: 83
Om noen av dere testetøser trenger tester har jeg MASSE av de her. Både el og graviditetstester. Her er begge tatt samtidig bare for å vise. Er 5+3 idag. Send meg pm om du trenger tester. Selges billig da jeg ikke får bruk for de selv.

Vedlegg

• 20230830_163155.jpg
    20230830_163155.jpg
    1,1 MB · Visninger: 94
3 dpo, bestilte akkurat makesure tidligtester og to cb digital :cool05 :hilarious:

Kan babyplan vanlig slå ut på EL? Er på CD13 og tok EL test og HCG test (fordi jeg tilfelle kanskje kan være gravid og håper) el testen er positiv (eller hvertfall nesten) og når jeg så på hcg testen er det en svak strek der. Men det gir jo ikke mening

Kan babyplan vanlig slå ut på EL? Er på CD13 og tok EL test og HCG test (fordi jeg tilfelle kanskje kan være gravid og håper) el testen er positiv (eller hvertfall nesten) og når jeg så på hcg testen er det en svak strek der. Men det gir jo ikke mening
Babyplan er kjent for skyggestreker, så jeg vil tro at det kun er skyggestrek du har fått

Back
Topp