Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde ofte blødninger sånn etter nr.2 i forrige svangerskap, gikk helt fint, fikk en frisk og baby. Kan være livmorhalsen, slimhinner osv som blør, eller festeblødning. Testene ser lovende ut!Jeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier
Testeekka, pluss dagens.
Tusen takk for oppløftende ord. Blir jo type smågalJeg hadde ofte blødninger sånn etter nr.2 i forrige svangerskap, gikk helt fint, fikk en frisk og baby. Kan være livmorhalsen, slimhinner osv som blør, eller festeblødning. Testene ser lovende ut!![]()

Da er det bare å sette i gang

Skjønner du blir bekymret, så fine tester du harJeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier
Testeekka, pluss dagens.
Det er jo ikke uvanlig å blø litt i begynnelsen, det skjer mye nedi der nå. Spira skal bygge ut og lage hybel, det tar på 
Tok en ny i går kveld som var negativ. Har mye menssmerter så jeg håper og tror tr kommer i dagSer jo den!!! Spent på neste test![]()

Skal ikke være lett!Veldig fin stigning! Tror ikke du har noe å uroe deg over, men skjønner det er skremmendeJeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier
Testeekka, pluss dagens.
Veldig fin stigningJeg kjører berg og dalbane. Hadde blødning(helt frisk dryppende 9DPO etter nr.2 på do). Har i etterkant hatt noe rosa utflod). Men testene stiger.. 12 dpo i dag. Tar gjerne imot noen solskinnshistorier
Testeekka, pluss dagens.

Jeg sitter å bare å kjenner etter alt mulig, dag 2 som sofagris, lite energi og rare magesmerter og kramper jeg ikke har kjent på førShit pomfitt, det er vanskelig å holde ut uten å teste. Går bare å kjenner etter symptomer. Sånn som nå, dritsliten selv om jeg ikke har gjort så veldig mye i dag. Stort sett tatt det rolig, bakt rundstykker med guttungen bare. Holder likevel på å sovne her jeg sitter. Kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet, men uten at jeg kjenner det i hals og nese liksom. Kommer til å bli så enormt skuffet om den nok en runde viser negativt… Planen er fortsatt å vente til fredag morgen![]()
ÅhhhTok en ny i går kveld som var negativ. Har mye menssmerter så jeg håper og tror tr kommer i dag![]()
![]()

Mine har blitt svakere, men ikke hatt el endaNoen her som har god peil på el-tester? Kan det være at el var mellom 16 og 20? Ev. før 16? Er det sånn at de synker litt og litt?

Babyplan er kjent for skyggestreker, så jeg vil tro at det kun er skyggestrek du har fåttKan babyplan vanlig slå ut på EL? Er på CD13 og tok EL test og HCG test (fordi jeg tilfelle kanskje kan være gravid og håper) el testen er positiv (eller hvertfall nesten) og når jeg så på hcg testen er det en svak strek der. Men det gir jo ikke mening