Har fått fler sånne sist dager og jeg er ikke gravid.Takk for svar
Tok ny test i dag som ikke er noe bedre. Burde være tydeligere så mange dager etter IKM vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått fler sånne sist dager og jeg er ikke gravid.Takk for svar
Tok ny test i dag som ikke er noe bedre. Burde være tydeligere så mange dager etter IKM vel?
Har fått fler sånne sist dager og jeg er ikke gravid.

Trur nesten de bevist har strek på tester for at vi skal kjøpe flere.Har selv fått sånne tester uten å ha vært gravid. Samt tydeligere. Kjempe kjedelig å falske forhåpninger når man først ser strek nr 2 på testen![]()

Trur nesten de bevist har strek på tester for at vi skal kjøpe flere.![]()
Er jo umulig å vite og tyde disse tesene skikkelig. Trodd flere ganger det har vært noe på gang også har det ikke vært noe mer enn den falske streken.Veldig kjedelig når dette skjer.Har ikke fått skygge på de, men kan jo våre skygge siden du kun er 7-8 dpoNoen som har erfaring med MakeSure sine stavtester og om de har skyggestrek? Ser en supersvak strek på den, men vet ikke om jeg tørr å tro på at det kan være noe, siden jeg har fått skyggestreker på tidligtestene deres tidligere, men har aldri brukt vanlige stavtester fra de før så vet ikke om det er det samme der. Er bare 7-8dpo men klarte ikke å vente lenger
Kan være ja, men ser du har litt utslag på hcg enda. Så da er det vanskelig å si om el testen stemmer, dessverre. Siden el tester slår ut på hcg også9 dager siden jeg tok cytotec pga MA, og har sluttet å blø for 3-4 dager siden. I dag har jeg fått symptomer på eggløsning, og måtte bare ta tester for å se ann hvordan jeg ligger ann i løypa. Fikk beskjed om å ta g-test 4 uker etter MA, men den er jo så godt som negativ allerede?!. Kan EL være rett rundt hjørnet sånn jeg føler på meg? Begge testene tatt på samme urin.
Vis vedlegget 411839
Make sure sineHei! 10 dpo i dag, testet negativt i går på rfsu strimmeltest. Nå er jeg tom for tester. Hvilen test vil dere anbefale å kjøpe? For en som sikkert må teste litt fremover![]()
Spar har også Make sure!Make sure sineevt babyplan. Men har du en meny butikk i nærheten, så selger de make sure
![]()
Der ser duSpar har også Make sure!
Takk! Da blir det bestilt fra farmasitetDer ser dujeg har ingen av delene i umiddelbar nærhet, så jeg bestiller fra farmasiet
![]()
Kommer helt an på din hcg økning

du kan si jeg har hatt det morro 

Hææææ? Kan el testen være positiv pga hcg da?Dere... kødder Babyplan med meg igjen? Den er jo rosa?? Men make sure ser jeg ikke noe på. Jeg aner ikke hva som skjer med syklusen min! Trodde jeg var 11 dpo på torsdag, ikm i går, men så fikk jeg positiv el test på torsdag (neg g-test) + el smerter og trodde derfor kroppen var på styr og hadde el. Men kroppen kjennes veldig rar, jeg er fortsatt støl i magen med mye murringer, synes det er veldig rart. Så jeg tok en el test som fremdeles er positiv og tok derfor 1 gravidtest også (ja, det startet med bare én) det var babyplan tidlig og den fikk rosa strek!! Tok enda en bp, ikke tidlig, denne fikk også rosa strek. Tok en make sure, den ser jeg ikke noe på.. ende opp med enda flere. SYKT hvis dette er tull! (Bruker opp siste BP testene og holder meg til make sure etterpå!
Vis vedlegget 411896Vis vedlegget 411897Vis vedlegget 411898Vis vedlegget 411899Vis vedlegget 411900Vis vedlegget 411901Vis vedlegget 411902Vis vedlegget 411903Vis vedlegget 411904
Dårlig lys på det siste bilde, der er alle testene etter tiden har gått utdu kan si jeg har hatt det morro
![]()
rart det ikke slår ut på make sure sine. Hos meg har de brukt å slå ut før bp sine tidlige liksom 
Det er akkurat det jeg har lest her inne, at make sure vanlig slår ut veldig tidlig. Så dette er nok for godt til å være santHææææ? Kan el testen være positiv pga hcg da?rart det ikke slår ut på make sure sine. Hos meg har de brukt å slå ut før bp sine tidlige liksom
lov å håpe daa
![]()
bare rart at 4 typer babyplan fra 4 ulike batch slår ut. Skal bli godt når det er tomt for babyplan kjenner jeg!