Oss testetøser imellom

Jeg pleier å ha el på cd 22, så jeg har ikke peiling på om den har vært :hilarious: jeg pleier å kjenne tydelige el symptomer, så jeg tror denne testen er ødelagt. Men såklart VELDIG kjekt om den ikke er det ❤️:)
Wow, da blir det spennende å se i dagene fremover, hvem vet, kanskje EL har sneket seg inn veeldig tidlig denne syklusen :D

Wow, da blir det spennende å se i dagene fremover, hvem vet, kanskje EL har sneket seg inn veeldig tidlig denne syklusen :D
det blir spennende å se, helt uvirkelig om det stemmer! Jeg tar vitex denne syklusen også, da har den isåfall gjort en skikkelig god jobb :hilarious:

det blir spennende å se, helt uvirkelig om det stemmer! Jeg tar vitex denne syklusen også, da har den isåfall gjort en skikkelig god jobb :hilarious:
Oj, den streken der er for tydelig til å ikke skulle være noe. Men vet jo babyplan har litt diverse streker. Men det der er i tilfelle dårlig gjort :facepalm: Spent på test i morgen:smiley-angelic001

*venter på dagens test* :smiley-angelic006:smiley-bounce012

Dagens :hilarious:
Screenshot_20230722_122804_Gallery.jpg

Jeg myser og myser og ser verdens svakeste strek :dead: Er sikkert en skygge, men så spennende! 6/7dpo, litt usikker:)

Vedlegg

• 3E5744DB-3372-435C-A945-FCB95D199994.jpeg
    3E5744DB-3372-435C-A945-FCB95D199994.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 112
Ja, men jeg var ganske godt forberedt på det. Det var for godt til å være sant :joyful:
Men ser el testen er positiv♥️ og det å vøre øm og ha blødning er jo et tegn på el. Sies vel også at man skal være ekstra fruktbar ved blødning ved el :smiley-angelic001

Men ser el testen er positiv♥️ og det å vøre øm og ha blødning er jo et tegn på el. Sies vel også at man skal være ekstra fruktbar ved blødning ved el :smiley-angelic001
Jaa, håper ihvertfall at den stemmer :hilarious: nå er jeg bekymret over kort LH-topp:wideyed: neste test var negativ, og jeg pleier å ha lang lh topp. Men kanskje kroppen jobber med å stabilisere seg enda? Jeg merker bedring hver syklus mtp el smerter ihvertfall :confused005

Back
Topp