Oss testetøser imellom

Prøvde nå å holde meg i cirka 4 timer +/- :playful: Og svidde av en ny test

Nr1. Etter 3/4min
Nr.2 etter 5 min

IMG_0304.jpeg

Hvordan ville dere ha tydet denne som?

Jeg har opplevd dette flere ganger, ser den rosa streken godt ved 3 min, men så forsvinner den.
Dessverre har det aldri blitt noe mer hos meg. Men håper for deg ❤️

Aldri pleid å se en tydelig rosa strek ved 3 min faktisk. Men heller sånne skyggestreker ved nærmere 5 minutter

Prøvde nå å holde meg i cirka 4 timer +/- :playful: Og svidde av en ny test

Etter 3/4min

IMG_0295.jpeg

Etter 5min
IMG_0298.jpeg

Hvordan ville dere ha tydet denne som? :smiley-ashamed005

Vet man ikke skal lese av tester etter tiden har gått ut, men skimte jo strek før tiden var ute. Men ser rosa strek (den er mer rosa enn bildet) da BV gjør bildene litt rare noen ganger. Ville dere sett den fortsatt som negativ?

Kan legge ved bilde før den gikk ut og nå

Etter 3min
IMG_0295.jpeg

Etter 5min
IMG_0298.jpeg

Etter tiden er ute
IMG_0308.jpeg

Hva tenker dere?

Vet man ikke skal lese av tester etter tiden har gått ut, men skimte jo strek før tiden var ute. Men ser rosa strek (den er mer rosa enn bildet) da BV gjør bildene litt rare noen ganger. Ville dere sett den fortsatt som negativ?

Kan legge ved bilde før den gikk ut og nå

Etter 3min
IMG_0295.jpeg

Etter 5min
IMG_0298.jpeg

Etter tiden er ute
IMG_0308.jpeg

Hva tenker dere?
Ser ut som om disse er negative desverre. :( hvor mange dpo er du nå?

Klarte å svi av test nå :wacky:
Og som vanlig skimter jeg rosa strek denne gangen. Kanskje bare en ønskestrek

Tatt etter 3min
IMG_0367.jpeg

IMG_0371.jpeg

Tatt etter 5min
IMG_0370.jpeg

IMG_0369.jpeg

Hva ser dere? :smiley-ashamed005

Last edited:
Har bar et spørsmål ang babyplan sine tester. De har økt siden i går. Men spørsmålet er: de to nederste testene er samme test, første bilde etter 5min og neste når den var ferdig trekt. Vet man skal gå etter resultatet som vises etter 5min, men er jo en del forskjell på de. Er det vanlig at den øker så mye i styrke ferdig trekt? Vil jo helst at det skal være den siste økningen som gjelder men det er det vel ikke. Testene i går økte ikke sånn i styrke etter 5min. Tar dere bilde etter 5min eller venter dere til den er helt trukket?

Vedlegg

• IMG_0569.jpeg
    IMG_0569.jpeg
    702,8 KB · Visninger: 68
Jeg prøvde å sette kontrast på bildet fra i går etter det hadde 3 min.

Synes nesten å skimte den bittelitt sterkere enn den forje jeg tok og endret med kontrasten, eller er det bare meg? :confused005
IMG_0367.jpeg

Jeg prøvde å sette kontrast på bildet fra i går etter det hadde 3 min.

Synes nesten å skimte den bittelitt sterkere enn den forje jeg tok og endret med kontrasten, eller er det bare meg? :confused005
IMG_0367.jpeg
Jeg kan skimte noe. Usikker på om det er en skygge eller en strek

Har bar et spørsmål ang babyplan sine tester. De har økt siden i går. Men spørsmålet er: de to nederste testene er samme test, første bilde etter 5min og neste når den var ferdig trekt. Vet man skal gå etter resultatet som vises etter 5min, men er jo en del forskjell på de. Er det vanlig at den øker så mye i styrke ferdig trekt? Vil jo helst at det skal være den siste økningen som gjelder men det er det vel ikke. Testene i går økte ikke sånn i styrke etter 5min. Tar dere bilde etter 5min eller venter dere til den er helt trukket?
Mine øker ofte mye i styrke etter 5 min, og for min del blir disse da «falskt positive», så jeg har på klokke og tar bilde før 5 min for å få riktig resultat.

Back
Topp