Oss testetøser imellom

Har en syklus på 25 dager, men hadde spotting for 2 dager siden og derfor trodd jeg er 10DPO. Da jeg har lest her inne dem som får festeblødning har dem fått dette rundt 8DPO
Håper en spire har satt seg :Heartred Jeg husker ikke om jeg har hatt festeblødning tidligere, det er så lenge siden :laughing002 Men jeg ser andre sier mellom 6 og 8 DPO er vanlig.

Håper en spire har satt seg :Heartred Jeg husker ikke om jeg har hatt festeblødning tidligere, det er så lenge siden :laughing002 Men jeg ser andre sier mellom 6 og 8 DPO er vanlig.

Hadde ikke festeblødning når jeg ble gravid i 2020. Så vet jo ikke hvordan en festeblødning er :wacky: Når jeg hadde spottingn var jeg mellom 6-8DPO

Hadde ikke festeblødning når jeg ble gravid i 2020. Så vet jo ikke hvordan en festeblødning er :wacky: Når jeg hadde spottingn var jeg mellom 6-8DPO
Høres bra ut, syns jeg! :love2 Krysser fingrene!

Er ikke denne el testen litt for "sterk" til at jeg har hatt el for 5 dager siden?

Vedlegg

• 20230716_074539.jpg
    20230716_074539.jpg
    1,6 MB · Visninger: 103
Den ser mer negativ ut enn positiv
Ja positiv er den ikke, men bare synes den var så sterk til at jeg hadde el for 5 dager siden. Som regel blir de jo meget svake etter el

hvor mange DPO er du i dag?

Prøver å holde meg i strikken i dag forså å teste igjen i morgen, men merker virkelig testetrangen i dag som jeg ikke tester :smiley-ashamed004 :smiley-ashamed004
5-6 dpo idag tror jeg ifølge app og når jeg testet, tror kroppen er litt skrullete ellers er jeg blitt skrullete med streksyn :schocked028øverste når den har tørket, nederste innenfor 3min
20230716_120103.jpg
20230716_120031.jpg
20230716_100742.jpg

Ser noe, men det er vell vel tidlig å teste på 5-6 DPO. kanskje EL har vært tidligere?
Ja er tidlig å teste men tok en når første el test idag var så sterk som den var da de bruker å være så å si blank. Aner ikke. Tror kroppen tuller fælt denne mnd virker det som. Har også ømme/såre nipler. Noe jeg ikke bruker å ha. Kan ha ømme bryster etter el til tider men aldri niplene. Så er vel sikkert en stor krøll på systemet

Ja er tidlig å teste men tok en når første el test idag var så sterk som den var da de bruker å være så å si blank. Aner ikke. Tror kroppen tuller fælt denne mnd virker det som. Har også ømme/såre nipler. Noe jeg ikke bruker å ha. Kan ha ømme bryster etter el til tider men aldri niplene. Så er vel sikkert en stor krøll på systemet

har selv merket litt endringer med kroppen men synes testene er til å spy av da jeg må lete med lupe på testene.
men har du nylig sluttet på prev.? eller forveksler jeg deg med noen andre her?

har selv merket litt endringer med kroppen men synes testene er til å spy av da jeg må lete med lupe på testene.
men har du nylig sluttet på prev.? eller forveksler jeg deg med noen andre her?
Aldri gått på prevansjon :laughing002 mini kom til med hjelp fra ivf i mai 2022 etter å ha prøvd 7 år med exen og 2 år med nåværende, men ble spontant gravid med hjemmelaget i februar. Første gang jeg har blitt naturlig gravid. Endte i SA rundt uke 7.

Back
Topp