Oss testetøser imellom

Hva tenker dere her? Er el idag? Den nederste er idag.
Kjekt å se at dine EL tester ser ut som mine, for jeg har mistet håper :hilarious: Men da kan jeg også kanskje få EL snart selv om alle sier lav.

Vedlegg

• IMG_3722.png
    IMG_3722.png
    2,6 MB · Visninger: 78
Kjekt å se at dine EL tester ser ut som mine, for jeg har mistet håper :hilarious: Men da kan jeg også kanskje få EL snart selv om alle sier lav.
Ja den siste på premom viste seg å være peak. Tok en til litt senere å den var svakere igjen

Svidde igjen av en test etter å hatt en spotting i går. Blødningen ga seg der og da og ikke kommet enda i dag.
Begge testene er samme test
Bildet ble tatt etter det hadde gått 3min

Hva tenker dere? :smiley-ashamed005

IMG_0215.jpeg

Svidde igjen av en test etter å hatt en spotting i går. Blødningen ga seg der og da og ikke kommet enda i dag.
Begge testene er samme test
Bildet ble tatt etter det hadde gått 3min

Hva tenker dere? :smiley-ashamed005

Vis vedlegget 410174
Jeg kan skimte noe der, men den er så svak at jeg vil kalle denne negativ. Ta en ny i morgen om ikke TR dukker opp ❤️

Men må jeg da teste på morgenurin? Siden jeg ikke skal ha TR før omlag 7dager
Du må ikke teste med morgenurin, men det er det mest konsentrerte. Dersom du skal teste med noe annet bør du unngå å drikke og tisse på 4 timer, slik at urinen har høy nok konsentrasjon til å slå ut på test. Brukte du morgenurin idag?

Du må ikke teste med morgenurin, men det er det mest konsentrerte. Dersom du skal teste med noe annet bør du unngå å drikke og tisse på 4 timer, slik at urinen har høy nok konsentrasjon til å slå ut på test. Brukte du morgenurin idag?

Hadde tenkt å teste med morgenurin. Men ble tatt underkant av 4 timer etter morgenurin. Da får jeg prøve å teste med morgenurin i morgen :joyful:

Tok ny test på morgenurin i dag. Hvor jeg etter 3 min skimter en litt mer rosa strek i dag. Kan være jeg som inbiller meg, eller hva tenker dere? :smiley-ashamed005

Etter 3min
IMG_0225.jpeg
IMG_0226.jpeg

Etter 5min

IMG_0227.jpeg
IMG_0228.jpeg

Kanskje, om jeg legger godvilje til? Sist vi prøvde testet jeg positivt 13 dpo, det er fremdeles tidlig for deg :love2

Men hvis man kan skimte noe på testene nå, når jeg cirka forvente å se en positiv test? :smiley-ashamed005 Da uten å måtte myse etter en strek, men en litt mer rosa. Så lenge vi har lykkes denne syklusen da:smiley-angelic001

Men hvis man kan skimte noe på testene nå, når jeg cirka forvente å se en positiv test? :smiley-ashamed005 Da uten å måtte myse etter en strek, men en litt mer rosa. Så lenge vi har lykkes denne syklusen da:smiley-angelic001
Det er så forskjell fra person til person. Noen får ikke positiv test før etter ikm, andre får det tidlig. Hvilken DPO er du på nå?

Det kan være en sjans for at det du ser er en skyggestrek også.

Okei, da er det fremdeles fullt mulig å få to tydelige streker om noen dager :smiley-bounce016

Som sagt, jeg testet positivt 13 dpo :dance008

Har en syklus på 25 dager, men hadde spotting for 2 dager siden og derfor trodd jeg er 10DPO. Da jeg har lest her inne dem som får festeblødning har dem fått dette rundt 8DPO

Back
Topp