Oss testetøser imellom

Da sønnen min ble unnfanget la vi kun inn aksjer den dagen el testen ble negativ, og det ble terminspire :D
Så koselig. :)
Når jeg ser på testen nå, etter ca en halvtime ser den mer positiv ut, men det teller vel ikke.

Vedlegg

• 94B2D847-EFE6-490A-AC63-DCF72602E79C.jpeg
    94B2D847-EFE6-490A-AC63-DCF72602E79C.jpeg
    870,3 KB · Visninger: 90
Nå virker den negativ igjen! Før kjæresten er hjemme fra jobb engang! Det var vel den syklusen. :(
Det er ikke slik at du kun er fruktbar i de timene eggløsningstesten er positiv. Den forteller deg bare at nå skal kroppen prøve på en eggløsning, og den kan komme rundt et døgn eller to etter :) egget dør ikke plutselig med en gang testen er negativ. Det er ikke sikkert egget har sluppet enda. Og om det har sluppet så lever det ca et døgn. Ikke mist motet!!:p dette er perfekt timing om du får lagt aksjer snart

Tilbake fra 17.mai-aktiviteter, og første jeg gjorde var selvsagt å teste igjen. Men, nå var digital test negativ mens strimmeltest igjen/fremdeles er positiv? Hva er galt? :oops:Nederste er den fra i dag.

Vedlegg

• 18E38376-9479-414E-81C3-DDD5149524D1.jpeg
    18E38376-9479-414E-81C3-DDD5149524D1.jpeg
    981,7 KB · Visninger: 119
Tilbake fra 17.mai-aktiviteter, og første jeg gjorde var selvsagt å teste igjen. Men, nå var digital test negativ mens strimmeltest igjen/fremdeles er positiv? Hva er galt? :oops:Nederste er den fra i dag.
Tror ikke det er meningen man skal teste med digital etter den har blitt positiv. Hadde iallfall stolt på strimmel testen her :) Ser ikke ut til noe er galt, er ikke uvanlig å ha positiv over flere dager:Heartred

Tror ikke det er meningen man skal teste med digital etter den har blitt positiv. Hadde iallfall stolt på strimmel testen her :) Ser ikke ut til noe er galt, er ikke uvanlig å ha positiv over flere dager:Heartred
Men når man har positiv over flere dager, når skjer eggløsningen? Er kanskje ingen fasit, er ulike svar når jeg googler i alle fall.

Men når man har positiv over flere dager, når skjer eggløsningen? Er kanskje ingen fasit, er ulike svar når jeg googler i alle fall.
Ja, er nok ingen fasit dessverre. Mulig man kan få det om man temper? Det vet ikke jeg noe om. Men som det også er sagt over, man trenger jo ikke treffe akkurat på eggløsningen :) så lenge man vet ca når det er, og legger inn aksjer dagene rundt( helst før) har man gjort det beste man kan.:)

Negativ test 11 dpo. Vits i å teste noe mer, eller bare vente på TR? Helt blenda, ikke antydning til skygge.

Vedlegg

• Snapchat-1455953952.jpg
    Snapchat-1455953952.jpg
    897,2 KB · Visninger: 94
Negativ test 11 dpo. Vits i å teste noe mer, eller bare vente på TR? Helt blenda, ikke antydning til skygge.
Kan jo hende eggløsning var en dag eller to senere enn du trodde? Jeg fikk negativ test 11DPO da jeg ble gravid i juni i fjor. Ikke antydning til skygge. Trodde mens skulle komme, føltes slik. Dro på en planlagt tur til utlandet en ukes tid. Mens kom ikke. Sterk positiv da jeg testet, ca en uke etter IKM.

Kan jo hende eggløsning var en dag eller to senere enn du trodde? Jeg fikk negativ test 11DPO da jeg ble gravid i juni i fjor. Ikke antydning til skygge. Trodde mens skulle komme, føltes slik. Dro på en planlagt tur til utlandet en ukes tid. Mens kom ikke. Sterk positiv da jeg testet, ca en uke etter IKM.
Er så sikker på EL som jeg kan bli, så med mindre nivået enda er for lavt så tror jeg ikke det ble klaff. Ingen symptomer heller, på det ene eller det andre. Får vente og se, bare så utålmodig :hilarious:

Hei! Til dere mer erfarne; Tror jeg har hatt toppen min, men det jeg lurer på er om eggløsning da er i dag eller i morgen mest sannsynlig?

Vedlegg

• IMG_2525.png
    IMG_2525.png
    2,2 MB · Visninger: 91
Hei! Til dere mer erfarne; Tror jeg har hatt toppen min, men det jeg lurer på er om eggløsning da er i dag eller i morgen mest sannsynlig?
Den kommer vel stort sett 24-48 timer etter positiv test! Så i dag eller i morgen :) Hos noen har jeg også hørt at eggløsningen skjer et par timer etter positiv test så det kan jo variere :)

De to siste er vel positiv? De ble begge tatt bilde av innen 5 minutter med noen få sekunders mellomrom.

Vedlegg

• IMG_0143.png
    IMG_0143.png
    2,2 MB · Visninger: 79
Back
Topp