Hvor bestiller du fra ?Vis vedlegget 232009
Jeg har fulllllllt og venter på ny ladning 100 el tester og 100 G tester.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bestiller du fra ?Vis vedlegget 232009
Jeg har fulllllllt og venter på ny ladning 100 el tester og 100 G tester.

svaaak strek på cb early i går, og svaaak strek på rfsu i dag, ser mer grå ut syns jeg! Så garantert skyggestrek Ikke helt positiv, men kanskje den blir det seinere idag?Er denne blitt positiv nå, eller ikke helt? Den digitale var positiv, smilefjes.
Ble sterkere etter en halvtime, men da er den vel ikke gyldig. Digital er i alle fall positiv. Er der vanlig at de blir positive før strimmeltester?Ikke helt positiv, men kanskje den blir det seinere idag?![]()
Nei, ikke gyldig så lenge etterBle sterkere etter en halvtime, men da er den vel ikke gyldig. Digital er i alle fall positiv. Er der vanlig at de blir positive før strimmeltester?
Jeg bruker den som er rosa, som kun har tom sirkel eller smilefjes.Nei, ikke gyldig så lenge etterJeg har opplevd at den digitale ble positiv før strimmel, men da fikk jeg positiv strimmel seinere samme dag. Det var lilla digital da, som også måler østrogennivå. Vet ikke hvilken du har?
Hvor mange ganger dagen tester du?
Nederste er jo rett før. Ville tatt ny test i ettermiddag.Blir så stresset av disse testene. Her er de lagt ved siden av hverandre, siste er nederst, fra i dag tidlig. De er tørket for lengst, men ser ikke noen av dem positive ut?![]()
"Problemet" er at den digitale er positiv, testet før jobb i dag tidlig. Kanskje den ville blitt det i natt eller før leggetid også. Men, har ikke merkbart slim nå lenger. Er ikke det et tegn på at eggløsningen er over allerede?Nederste er jo rett før. Ville tatt ny test i ettermiddag.
Er ingen av disse som er positive nei, men vil tro den blir det i ettermiddag siden digital var positiv tidligere.Blir så stresset av disse testene. Her er de lagt ved siden av hverandre, siste er nederst, fra i dag tidlig. De er tørket for lengst, men ser ikke noen av dem positive ut?![]()
Jeg pleier også få positiv på digital før strimmeltest. Som regel blir strimmel positiv ettermiddag/kveld dersom den digitale slo ut på morgenen. Hos meg går jeg ofte over fra slim til mer "vannete" utflod når jeg har positive tester. Slik jeg har forstått det er dette også en form for fertil utflod. Det er vel også en del som ikke har så synlig elslim. Håper strimmeltestene dine også blir helt positive ila dagen!"Problemet" er at den digitale er positiv, testet før jobb i dag tidlig. Kanskje den ville blitt det i natt eller før leggetid også. Men, har ikke merkbart slim nå lenger. Er ikke det et tegn på at eggløsningen er over allerede?![]()

Den ser positiv ut jaDa testet jeg igjen etter jobb. Denne ser positiv ut, men usikker på om de tidligere også var positive. Den digitale er også fremdeles positiv. Kanskje eggløsning i kveld eller natt?
Synes ikke dem ser positive ut enda, men mulig det kommer i løpet av kvelden eller i morgen?Tok nytt bilde med litt bedre lys. Er det noen som synes at nr 3 og 4 ser positive ut?
El skjer 12-48 timer etter positiv teststrimler. Enkleste måten å måle på er å se når den blir negativ igjen, for da er el rett rundt hjørnetDa testet jeg igjen etter jobb. Denne ser positiv ut, men usikker på om de tidligere også var positive. Den digitale er også fremdeles positiv. Kanskje eggløsning i kveld eller natt?
temping hjelper på for å se at den faktisk har skjeddHar og lest det; at eggløsning skjer eller har skjedd når testen blir negativ. Men har også lest at eggløsning kan skje mens testen er positiv. Veldig forvirrende.El skjer 12-48 timer etter positiv teststrimler. Enkleste måten å måle på er å se når den blir negativ igjen, for da er el rett rundt hjørnettemping hjelper på for å se at den faktisk har skjedd
![]()

Har og hørt om dem som har positiv el test etter EL, så enig om at det er forvirrendeHar og lest det; at eggløsning skjer eller har skjedd når testen blir negativ. Men har også lest at eggløsning kan skje mens testen er positiv. Veldig forvirrende.![]()
Nå virker den negativ igjen! Før kjæresten er hjemme fra jobb engang! Det var vel den syklusen.Har og hørt om dem som har positiv el test etter EL, så enig om at det er forvirrende![]()