Oss testetøser imellom

Den synes jeg var litt for blå til å være skygge!:dance011hvor mange dpo er du?
Aner ikke, har spiral :laughing002 men når jeg sluttet å amme for 4 uker siden så er jeg ganske sikker på at jeg hadde El kort tid etterpå! Å har hatt så mye symptomer, som selvfølgelig kan være mensen som kommer også! Men måtte ta test tilfelle! Å blir jo sprø av desse strekene!

Litt usikker på om denne tråden er for kun graviditetstester, eller også eltester?

Prøver, så kan innlegget bare fjernes om denne ikke er for eltester.

Var hos gynekolog på fredag morgen som så at største folikkel var 13mm, og sa at eggløsning sannsynligvis ville komme om 3-4 dager.
Testet både i går og i dag, og synes noen av testene ser i grenseland positive ut? Nederste var nå for en halvtime siden.

Vedlegg

• 7C003E73-5F13-4A57-88F6-985D879D323A.jpeg
    7C003E73-5F13-4A57-88F6-985D879D323A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 89
Litt usikker på om denne tråden er for kun graviditetstester, eller også eltester?

Prøver, så kan innlegget bare fjernes om denne ikke er for eltester.

Var hos gynekolog på fredag morgen som så at største folikkel var 13mm, og sa at eggløsning sannsynligvis ville komme om 3-4 dager.
Testet både i går og i dag, og synes noen av testene ser i grenseland positive ut? Nederste var nå for en halvtime siden.
For meg så er de fortsatt negative. Men jeg ville fortsatt å teste to ganger om dagen fremover :)

Slik er som regel min når den er positiv, men dette varierer jo fra person til person også.
9C3CB558-B4BF-4E08-A3E6-4AC142E344CB.jpeg

For meg så er de fortsatt negative. Men jeg ville fortsatt å teste to ganger om dagen fremover :)

Slik er som regel min når den er positiv, men dette varierer jo fra person til person også.Vis vedlegget 405446
De var jo mye sterkere enn mine ja! :) Er så livredd for å gå glipp av en eggløsning.

Men når de enda ikke er positive gjør det meg bekymret. 13mm fredag morgen, antatt el om 3-4 dager sa gynekolog. I morgen blir det 4 dager siden, men da burde vel testen vært tydelig positiv nå…?

De var jo mye sterkere enn mine ja! :) Er så livredd for å gå glipp av en eggløsning.

Men når de enda ikke er positive gjør det meg bekymret. 13mm fredag morgen, antatt el om 3-4 dager sa gynekolog. I morgen blir det 4 dager siden, men da burde vel testen vært tydelig positiv nå…?
Ikke sikkert du får like positiv test som meg. Kan hende du har en kort LH topp og da er det vanskelig få det visende på test? At du har gått glipp av LH toppen? Har du noen tegn til el da?

Aner ikke, har spiral :laughing002 men når jeg sluttet å amme for 4 uker siden så er jeg ganske sikker på at jeg hadde El kort tid etterpå! Å har hatt så mye symptomer, som selvfølgelig kan være mensen som kommer også! Men måtte ta test tilfelle! Å blir jo sprø av desse strekene!
Spennende! Jeg synes som sagt det var mer farge der, men søren heller stoler ikke på de greiene her lenger. Man blir litt sånn smågal av de testene, ja.
Jeg tok en test av samme type i vann for å se om den ville være helt blenda. Den ser helt lik ut som den jeg postet :hilarious: orker ikke…

Ikke sikkert du får like positiv test som meg. Kan hende du har en kort LH topp og da er det vanskelig få det visende på test? At du har gått glipp av LH toppen? Har du noen tegn til el da?
Jeg har stikninger og elslim, hadde også det i går. Men jeg pleier å ha stikninger og slim i flere dager hver syklus, så vanskelig å vite hvilken dag som er den siste med det før det er over.

Spennende! Jeg synes som sagt det var mer farge der, men søren heller stoler ikke på de greiene her lenger. Man blir litt sånn smågal av de testene, ja.
Jeg tok en test av samme type i vann for å se om den ville være helt blenda. Den ser helt lik ut som den jeg postet :hilarious: orker ikke…
Ja man blir gal! Fikk jo tyyydelig strek på rfsu i går, men de og er jo mye skyggestreker på :laughing002 stoler ikke på noe strek før den blir sterkere!

Noen flere som ser strek? Holder på å bli gal :hilarious:

Vedlegg

• 9A44060F-A5DB-4194-A4A8-BFB4E83995F8.jpeg
    9A44060F-A5DB-4194-A4A8-BFB4E83995F8.jpeg
    4,2 MB · Visninger: 108
Tok nytt bilde med litt bedre lys. Er det noen som synes at nr 3 og 4 ser positive ut?

Vedlegg

• AC1A518E-4093-41F7-99A8-5B86BFFF8161.jpeg
    AC1A518E-4093-41F7-99A8-5B86BFFF8161.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 77
Nei, disse er ikke positive. Men vil tro det er rett før nå!
Ah, blir så usikker når jeg stirrer på disse testene. Tok en digital for en time siden ca., den var negativ.

Og du er sikker på at nr 3 og 4 ikke ser positive ut? Ville du kjørt på med "akselegging" i kveld, eller ventet til i morgen kveld? Vi la inn i går kveld, og har lest det skal være nok med annenhver dag, men vet ikke.... :nailbiting:

Tok nytt bilde med litt bedre lys. Er det noen som synes at nr 3 og 4 ser positive ut?
Ikke positiv enda, men ville likevel hoppet i høyet. For det er alltid best å være i forkant av positiv test :Heartpink Annenhver dag holder!

Ikke positiv enda, men ville likevel hoppet i høyet. For det er alltid best å være i forkant av positiv test :Heartpink Annenhver dag holder!
Hoppet i høyet i går kveld. :) Kanskje det da er nok å vente til i morgen kveld? I morgen er nok testen positiv i det minste. Men kan i morgen kveld være for sent om testen blir positiv i kveld?

Hoppet i høyet i går kveld. :) Kanskje det da er nok å vente til i morgen kveld? I morgen er nok testen positiv i det minste. Men kan i morgen kveld være for sent om testen blir positiv i kveld?
Det tror jeg ikke. Jeg har i hvertfall alltid hatt annenhver dag. Og jeg har da blitt gravid flere ganger! :) ikke forseint om testen blir positiv i kveld eller i morgen!

Mine har sett sånn ut typ dagen før el. Så hadde starta annenhverdag regime om du ikke har alt nå :)

Mine har sett sånn ut typ dagen før el. Så hadde starta annenhverdag regime om du ikke har alt nå :)
La inn såkalte "aksjer" i går, så ja, da blir det annenhver dag på oss framover. Tok en ny test igjen for en time siden, ikke positiv den heller. Da er det vel ikke noe poeng i ta flere før leggetid?
Tror jeg tar en digital i morgen tidlig før jobb. Håper den er positiv. :)

Så ikke denne, nei tror ikke nødvendigvis det er for sent i morgen selv om test skulle bli positiv i natt, kan ta tid fra positiv test til egget faktisk slipper, også er det befruktningsdyktig ett døgn omtrent etter det slipper.

Er litt derfor den fertile perioden i apper bruker å markeres Som at den strekker seg til dagen etter el og.

La inn såkalte "aksjer" i går, så ja, da blir det annenhver dag på oss framover. Tok en ny test igjen for en time siden, ikke positiv den heller. Da er det vel ikke noe poeng i ta flere før leggetid?
Tror jeg tar en digital i morgen tidlig før jobb. Håper den er positiv. :)
Ta en på andre urin i morra, så ser du utviklinga. Har fått falsk svake av eltest på morgenurin.

Nr 4 svak nok til og regnes som negativ? MA forgje uke, ikkje blødd på noen dager og venter kun på negativ test så vi kan starte på nytt
Vis vedlegget 405326
Hadde din nr to etter en uke og din nr 4 etter 2 uker. Vi begynte prøvingen etter en uke for jeg regns med st om den ble positiv så hadde den blitt sterk en gang :p
Fikk TR idag etter 3 uker siden MA .

Back
Topp