Oss testetøser imellom

Står feil på de øverste...her er det rettet.

Vedlegg

• Snapchat-1805979542.jpg
    Snapchat-1805979542.jpg
    1,3 MB · Visninger: 129
Hvordan kan det være blinkende smiley med så svak strek? Noen erfaringer?
Det samme skjedde her, men med fast smiley. Jeg tok en ny test når smiley'n var borte (etter 48 timer), fikk ny smiley og knallsterk strek. Så jeg skjønner ingenting lenger...

Her min første test for dagen 9 DPO. Brukt makesure vanlig. Hva syns du? :)
Alle mine tester er også Make Sure vanlig. Var jo ganske lik mine 9 dpo på morgenen. Den siste på 9 dpo , ble tatt på kvelden. Der var det jo en økning.

Jeg har aldri fått skygge på disse testene. Vi tørre å si at det er håp for deg!

Alle mine tester er også Make Sure vanlig. Var jo ganske lik mine 9 dpo på morgenen. Den siste på 9 dpo , ble tatt på kvelden. Der var det jo en økning.

Jeg har aldri fått skygge på disse testene. Vi tørre å si at det er håp for deg!
Ja den ligna litt faktisk :) Skal ta en test senere i kveld også. Har ingen barn fra før og blir 36 år nå i mai, så hadde vært helt fantastisk om den ble positiv:Heartred Har brukt Babyplan til nå, men fått skygger hele veien så stoler ikke på de lenger.

Ja den ligna litt faktisk :) Skal ta en test senere i kveld også. Har ingen barn fra før og blir 36 år nå i mai, så hadde vært helt fantastisk om den ble positiv:Heartred Har brukt Babyplan til nå, men fått skygger hele veien så stoler ikke på de lenger.
Jeg er over 40 år, så helt utrolig om denne spiren holder til mål :angelic:
Gleder meg til testen din i kveld!

Kun ut ifra tester så ville jeg sagt el er i går, men temping kan jeg ingenting om :shy:
utifra bildene så er ikke de to siste el testene positive, men sterke og på vei ned i styrke!
Vises kanskje dårlig på bildet, men testen i går var sånn at teststreken var sterkere enn kontrollstreken, er først i dag den er litt svakere. Er ikke uvanlig at jeg kan ha positiv el test et par dager. Tempen stiger når el har vært, derfor jeg også tror el er i dag siden tempen ikke har steget.

Vises kanskje dårlig på bildet, men testen i går var sånn at teststreken var sterkere enn kontrollstreken, er først i dag den er litt svakere. Er ikke uvanlig at jeg kan ha positiv el test et par dager. Tempen stiger når el har vært, derfor jeg også tror el er i dag siden tempen ikke har steget.

Blir spennende å følge med på❤️

Uff, kjøpte tester på normal i dag, tenkte å kontrollere stigningen siden jeg ikke har babyplan. Forventet en relativt svak strek siden normal sine tester ikke er like følsomme (brukte noen fra normal i første graviditet), men de er jo faktisk helt negative. Og da kan det jo ikke gå bra, hvis jeg er 13/14 dpo som jeg tipper... Greit at testene suger, men det burde jo komme en svak strek :smiley-angry017
IMG_20230424_160424708.jpg

Jeg må bare spør, det er så mange «eksperter» her inne. :) I går kveld fikk jeg det typiske eggløsningsslimet som jeg får, det var veldig mye og lyse rosa? Jeg har aldri hatt lyserosa EL slim. I tillegg er det bare to dager siden mensen? (Hadde mensen 9 dager fremfor 6 dager som er vanlig)

Noen som kan fortelle meg hva dette mest sannsynlig er?
Tidlig EL, mensen? Jeg har ikke EL tester tilgjengelige. :)

Uff, kjøpte tester på normal i dag, tenkte å kontrollere stigningen siden jeg ikke har babyplan. Forventet en relativt svak strek siden normal sine tester ikke er like følsomme (brukte noen fra normal i første graviditet), men de er jo faktisk helt negative. Og da kan det jo ikke gå bra, hvis jeg er 13/14 dpo som jeg tipper... Greit at testene suger, men det burde jo komme en svak strek :smiley-angry017Vis vedlegget 404041
De suger så voldsomt at jeg er overasket over at de er i salg! Så ikke la det stresse deg. Test igjen med babyplan, makesure eller clearblue før du får panikk!

10 DPO :happy: nå skal det testes videre utover dagen. Er uggen og har stikking i magen:hungover: Håper:Heartred

Vedlegg

• FA33CF06-1DE9-4B1F-AC9A-C98E5973B9E1.jpeg
    FA33CF06-1DE9-4B1F-AC9A-C98E5973B9E1.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 111
  • 00830C0D-AE31-4A27-B197-0F377B2CA8EA.jpeg
    00830C0D-AE31-4A27-B197-0F377B2CA8EA.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 108
  • D3C9EF56-8F9C-4248-9219-AB5497E000AB.jpeg
    D3C9EF56-8F9C-4248-9219-AB5497E000AB.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 116
Har postet dette på IKM-gruppen min, men hvis flere vil hjelpe til å tyde/si hva de tror om dette så feel free :nailbiting:

10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig? :)

Vedlegg

• IMG_9055.jpeg
    IMG_9055.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 123
  • IMG_9056.jpeg
    IMG_9056.jpeg
    365,2 KB · Visninger: 119
Har postet dette på IKM-gruppen min, men hvis flere vil hjelpe til å tyde/si hva de tror om dette så feel free :nailbiting:

10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig? :)
Ser svak strek :Heartred

Back
Topp