Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her min første test for dagen 9 DPO. Brukt makesure vanlig. Hva syns du?Håper dine tester også har tatt seg opp!
Det samme skjedde her, men med fast smiley. Jeg tok en ny test når smiley'n var borte (etter 48 timer), fikk ny smiley og knallsterk strek. Så jeg skjønner ingenting lenger...Hvordan kan det være blinkende smiley med så svak strek? Noen erfaringer?
Alle mine tester er også Make Sure vanlig. Var jo ganske lik mine 9 dpo på morgenen. Den siste på 9 dpo , ble tatt på kvelden. Der var det jo en økning.Her min første test for dagen 9 DPO. Brukt makesure vanlig. Hva syns du?![]()
Ja den ligna litt faktiskAlle mine tester er også Make Sure vanlig. Var jo ganske lik mine 9 dpo på morgenen. Den siste på 9 dpo , ble tatt på kvelden. Der var det jo en økning.
Jeg har aldri fått skygge på disse testene. Vi tørre å si at det er håp for deg!
Har brukt Babyplan til nå, men fått skygger hele veien så stoler ikke på de lenger.Jeg er over 40 år, så helt utrolig om denne spiren holder til målJa den ligna litt faktiskSkal ta en test senere i kveld også. Har ingen barn fra før og blir 36 år nå i mai, så hadde vært helt fantastisk om den ble positiv
Har brukt Babyplan til nå, men fått skygger hele veien så stoler ikke på de lenger.

Det gjør den helt sikkertJeg er over 40 år, så helt utrolig om denne spiren holder til mål
Gleder meg til testen din i kveld!

Har 3 gutter fra før av. Så nå håper jeg det kommer en jenteDet gjør den helt sikkert![]()
Har du barn fra før av? Gleder meg selv
![]()

Vises kanskje dårlig på bildet, men testen i går var sånn at teststreken var sterkere enn kontrollstreken, er først i dag den er litt svakere. Er ikke uvanlig at jeg kan ha positiv el test et par dager. Tempen stiger når el har vært, derfor jeg også tror el er i dag siden tempen ikke har steget.Kun ut ifra tester så ville jeg sagt el er i går, men temping kan jeg ingenting om
utifra bildene så er ikke de to siste el testene positive, men sterke og på vei ned i styrke!
HeldigHar 3 gutter fra før av. Så nå håper jeg det kommer en jente![]()

Så heldigHar 3 gutter fra før av. Så nå håper jeg det kommer en jente![]()
Krysser fingrene for degVises kanskje dårlig på bildet, men testen i går var sånn at teststreken var sterkere enn kontrollstreken, er først i dag den er litt svakere. Er ikke uvanlig at jeg kan ha positiv el test et par dager. Tempen stiger når el har vært, derfor jeg også tror el er i dag siden tempen ikke har steget.

De suger så voldsomt at jeg er overasket over at de er i salg! Så ikke la det stresse deg. Test igjen med babyplan, makesure eller clearblue før du får panikk!Uff, kjøpte tester på normal i dag, tenkte å kontrollere stigningen siden jeg ikke har babyplan. Forventet en relativt svak strek siden normal sine tester ikke er like følsomme (brukte noen fra normal i første graviditet), men de er jo faktisk helt negative. Og da kan det jo ikke gå bra, hvis jeg er 13/14 dpo som jeg tipper... Greit at testene suger, men det burde jo komme en svak strekVis vedlegget 404041
Fikk denne nåDe suger så voldsomt at jeg er overasket over at de er i salg! Så ikke la det stresse deg. Test igjen med babyplan, makesure eller clearblue før du får panikk!
Uffda, det var tristFikk denne nåVis vedlegget 404053

Ser svak strekHar postet dette på IKM-gruppen min, men hvis flere vil hjelpe til å tyde/si hva de tror om dette så feel free
10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig?![]()