Oss testetøser imellom

Ser noen noe her? Kan el ha vært senere enn vanlig tro?

Vedlegg

• 13F8D2C0-29BB-4DCD-A9F6-671397A9BE76.jpeg
    13F8D2C0-29BB-4DCD-A9F6-671397A9BE76.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 119
  • D90A9D01-BE7D-4243-8230-C4BF9EF9FB37.jpeg
    D90A9D01-BE7D-4243-8230-C4BF9EF9FB37.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 129
Fått tre tester meg supersvak skyggestrek nå. Men la akkurat merke med at jeg har kjøpt 25ml istedenfor 10ml som jeg pleier. Det gjorde at jeg fikk ett lite håp. Har hatt en del kjemiske så, nå er jeg spent de neste dagene. 10dpo i dag. Får kanskje reise på butikken å kjøpe meg en RFSU tidlig :-)

Hvordan er erfaringer hos andre teste tøser med 25 ml gravid fra RFSU?

Fått tre tester meg supersvak skyggestrek nå. Men la akkurat merke med at jeg har kjøpt 25ml istedenfor 10ml som jeg pleier. Det gjorde at jeg fikk ett lite håp. Har hatt en del kjemiske så, nå er jeg spent de neste dagene. 10dpo i dag. Får kanskje reise på butikken å kjøpe meg en RFSU tidlig :)

Hvordan er erfaringer hos andre teste tøser med 25 ml gravid fra RFSU?
RFSU og metode sine tester er kjempe dårlige. Make sure på meny og babyplan funker fint☺️

Hvordan erfaringer har dere med metode sin stav tidligtest?
Gir de ofte skyggestreker?
Slår ut sent/tidlig?
Måtte kjøpe den da clearblue var utsolgt.. ikke fått tr, men dog litt usikker på syklusen min denne mnd, vet jeg har hatt el da pga temping. Har så vondt i puppene at jeg nesten ikke klarer å gjøre noe

Hvordan erfaringer har dere med metode sin stav tidligtest?
Gir de ofte skyggestreker?
Slår ut sent/tidlig?
Måtte kjøpe den da clearblue var utsolgt.. ikke fått tr, men dog litt usikker på syklusen min denne mnd, vet jeg har hatt el da pga temping. Har så vondt i puppene at jeg nesten ikke klarer å gjøre noe
Metode slår ut veldig sent og har dårlig fargestoff :( både tidlig og vanlig testen.

Noen som ser noe her? Synes jeg ser en skygge, men synes nok ikke så godt på bildet. 6 eller 7 dpo, så veldig tidlig. I en tidligere graviditet fikk jeg forresten første positive 7 dpo.

5 pp nå etter abort i desember.

Vedlegg

• E6469260-20F7-48E3-B89D-B924D04E1660.jpeg
    E6469260-20F7-48E3-B89D-B924D04E1660.jpeg
    335,4 KB · Visninger: 135
Noen som ser noe her? Synes jeg ser en skygge, men synes nok ikke så godt på bildet. 6 eller 7 dpo, så veldig tidlig. I en tidligere graviditet fikk jeg forresten første positive 7 dpo.

Hmm, jeg syns jeg der det hvite feltet hvor fargen skal feste seg, med litt farge på hver side :wideyed:

Kan se ut som at det er noe på gang:cat: Hadde nok vært bedre å bruke tidligtest når du er såpass tidlig, men kan fint slå mer ut om 1-2 dager❤️

Selger matbutikker eggløsningstester? Ikke tilgang på apotek. Spar, bunnpris og Coop extra har bare graviditetstester, men de har medisinutsalg, kan de ha de bak kassa?

Selger matbutikker eggløsningstester? Ikke tilgang på apotek. Spar, bunnpris og Coop extra har bare graviditetstester, men de har medisinutsalg, kan de ha de bak kassa?
Meny selger i vertfall el tester :) vet ikke med de andre butikkene

Back
Topp